Hej med jer,
Jeg ville lige høre online eksperterne om i har et par fifs til mit problem
Mit Ekoheat 900 (ca. 3,5 år gammelt) er begyndt at opføre sig lidt mærkeligt med røgsugeren. I sidste uge stod den og "tikkede" altså som om den ville starte, men ikke fik nok strøm i de pulser den får... Jeg skiftede kondensatoren (den sorte boks) og det så ikke ud til at gøre den store forskel... Efter skift var det det samme, men ved fingrenes hjælp fik jeg skubbet motoren igang, og den kørte fint.
Her idag holdt den så op med at køre igen. Nu er der dog ingen "pulsering" ved motoren, og den gik ikke igang. Nå, jeg tog en kop kaffe og kom tilbage, og efter ca. 10 minutter begyndte motoren at køre igen, af sig selv... inden jeg gik efter kaffe, havde jeg trykket start, derefter stop (for at få motoren til at køre med 25% (hvor den ikke gik igang))
Mit spørgsmål er om motoren er ved at stå af, eller kan det være styringen der driller?
Bemærk at der ikke virker til at være slør i lejerne, og motoren støjer ikke mere end den plejer, og der er ingen mislyde fra den. Jeg har målt med et voltmeter, og den får ca. 100 volt men jeg ved ikke om den skal have mere fra styringen.