Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af pso » 04 dec 2013 23:51
Indlæg af Tom_AT » 04 dec 2013 23:55
Indlæg af levi » 05 dec 2013 00:00
pso skrev:I dag tilsluttede jeg en megapro minishunt til gulvvarme som jeg lige har købt. Det gav nogle udfordringer da dokumentation ikke var korrekt. Den manual der var med til den trådløse styring var til en anden model og passede derfor kun delvis. Den gav ikke de nødvendige oplysninger til hvordan styringen skulle forbindes. På dvcenter web kunne jeg så downloade beskrivelse af hvordan ledningerne skulle forbindes men det var heller ikke korrekt. Altså måtte jeg selv til finde ud af hvordan det virkede. Det tog noget tid, først troede jeg at den elektriske aktuator til lukke ventilen på returen var defekt, men fandt så ud at den bare er ekstrem langsom den er faktisk et par minutter om at åbne eller lukke. Til sidst fandt jeg så ud at både ventil og pumpe skal forbindes til NO klemme 4 og ikke klemme 5 som det downloadede siger. En ting er at de kinesiske og italienske vejledninger vi får oversat er næsten ubrugelig, men når dvcenter så laver deres egen må I altså gøre det rigtigt. Så Levi du bedes få det rettet.
Indlæg af levi » 05 dec 2013 00:21
Indlæg af pso » 05 dec 2013 17:42
Indlæg af John Skov Jensen » 06 dec 2013 18:25
Indlæg af BWJ » 06 dec 2013 19:08
John Skov Jensen skrev:Med denne tråd er jeg bange for du snublede i opløbet om at blive "customer of the year"
Indlæg af John Skov Jensen » 06 dec 2013 20:40
BWJ skrev: WGAS
Indlæg af Tom_AT » 06 dec 2013 21:12
Indlæg af BWJ » 06 dec 2013 21:13
John Skov Jensen skrev: Hvorfor skriver du Who Gives A Shit som kommentar til mig i denne tråd?
Tilbage til "Kedler, installationen & skorstenen"