Jeg søger en enten Scotte eller Woody pillebrænder med styring 10-16 kw. Evt. med snegl (ikke et must). Ny eller brugt. Håber nogle kan hjælpe

Med Venlig Hilsen
Kenneth Pedersen
Den på gul og gratis er med tm styring. Jeg ved ikke om nbe har brugt den?Kenneth P » 01 Oct 2011, 22:41 skrev:Jacobdk: Jeg ved ikke rigtig om jeg tør købe det ved ham han skriver: Han har selv købt det brugt. Og man skal tage det som det er. Hvad det så end betyder. Tror ikke det virker når det er beskrevet sådan.
Ollii: Nbe har vist bare travlt deroppe. Så det er mere eller mindre i rest ordre overalt. Håber lidt på, at der er en herinde som skal skifte til noget andet. Også have et anlæg i overskud.
Kenneth
Du ser forkert.triumph » 02 Oct 2011, 09:54 skrev:sanistål har 10 stk på lager (10 kw) pris ink. 2 meter snegl : 8000 + moms
Normalt kan man forhandle sig til en væsentligt bedre pris end listeprisen på 8000. Men det hjælper jo hvis man plejer og handel der![]()
Tekst:
Beskrivelse
Woody pillebrænder med 100 trins modulerende brænder med digital styring og grafisk display. Pillebrænderen er testet og godkendt af DTI, og passer på Woody kedelserien.
Pillebrænderen indeholder:
Styring
Snegl og gearmotor
Faldskakt
Pillebrænder
Styringen giver desuden mulighed for at udbygge anlægget med:
iltstyring, interface, kompressor rens, flowkontrol,
watt/m2, solindstråling, cirkulations pumpe, ur,
røg temp., vvb temp., ude temp., retur temp.
Bemærk! Woody interface er gratis inkluderet i pillebrænderen i hele 2011.