nogle der så muldvarpen på DR1?
det er den vildeste dokumentar jeg har set. de får jo 007 til at ligne en fucki... amatør.
kan næsten ikke tro, at de 2 danske agenter havde overblik over deres fortagende. i så fald, må de have nogle store boller.
ps. de 3 første episoder kan nu ses på dr.dk
Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
muldvarpen på DR
Re: muldvarpen på DR
Fik også set det, og der er journalister og mig, som næsten kan betvivle om noget af indspilningen er skuespil på højere plan.
på et tidspunkt er Mr.James alene til møde med dem, og der optages i 3. person??
Udover det var jeg fint underholdt, og fantastisk på randen til fiktions beretning men det kan da godt være NordKorea fungerer sådan.
Så er der så også kun 3 af 3 episoder totalt, det ved man når man har set afsløringen til slut i episode 3.
Synes især Mr.James var godt castet til rollen som våbenkøber der
Han havde det rigtige kriminelle udseende, og så var han tidligere kriminel, så kan det dårligt blive bedre.
på et tidspunkt er Mr.James alene til møde med dem, og der optages i 3. person??
Udover det var jeg fint underholdt, og fantastisk på randen til fiktions beretning men det kan da godt være NordKorea fungerer sådan.
Så er der så også kun 3 af 3 episoder totalt, det ved man når man har set afsløringen til slut i episode 3.
Synes især Mr.James var godt castet til rollen som våbenkøber der

- Bigfoot
- Stoker XIX
- Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
- Areal: 116
- Brændsel: ren el
- Fremviser gerne i postnummer: 6818
- Geografisk sted: Årre/Varde
- Givet likes: 8 gange
- Modtaget likes: 190 gange
vi så alle tre afsnit i træk igår aftes.
det er godt nok voldsomt hvad de alt får sig rodet ud i.
det er godt nok voldsomt hvad de alt får sig rodet ud i.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
citat Bigfoot, herning pullingarena.
-
- Stoker XIX
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Givet likes: 350 gange
- Modtaget likes: 378 gange
Kan kraftigt anbefale denne bog, den kan lånes på biblioteket, og fåes også som lydbog https://www.saxo.com/dk/film-frygt-og-p ... 8774672050