Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Lindegaard » 19 jan 2011 09:04
a.baatz » 19 Jan 2011, 08:21 skrev:Sjovt nok som folk altid har så travlt med at rakke de franske biler ned, og det på trods af at de aldrig har ejet en! Vi har nu den 6. franske bil i træk og der er sjældent noget i vejen, ikke mere end andre bilmærker og ikke værre end at man kan lave det selv. De ruster trods alt ikke ligesom de fleste mærker fra tyskland, fx de dyre Mercedes! Det er ligesom med stokere - mest for pengene (franske biler og SK stoker ;o)).. Det er ikke altid de dyre stokere der er bedst.... Tjek selv divere tråde omkring baxi og benekov....
Indlæg af Lund » 19 jan 2011 09:17
Indlæg af Ulrik » 19 jan 2011 22:20
Indlæg af Ollii » 20 jan 2011 07:29
Ulrik » 19 Jan 2011, 22:20 skrev:Er der nogle årgange man skal passe på og hvor mange km skal man regne med der er i sådan en Berlingo?
Indlæg af Lund » 20 jan 2011 08:01
Indlæg af Ulrik » 20 jan 2011 21:00
Indlæg af nordvestjyden » 25 jan 2011 14:18
Indlæg af Uthsen » 25 jan 2011 15:45
Indlæg af Flemming DJ » 26 jan 2011 08:31
Indlæg af Ollii » 26 jan 2011 16:59
Flemming DJ » 26 Jan 2011, 08:31 skrev:[quote="[url=viewtopic.php?p=93660#p93660]Ollii » 20 Jan 2011, 07:29[/url Min 94 godt nok en 1.9 td har løbet lige knap 500000 uden der er skiftet andet end topstykke ved 130000 og alm. sliddele. og det er så en 306'er. Men elektriske fejl er så en anden ting.
Tilbage til "Bil, MC og Motor"