Bop skrev:Jamen altså er man ikke ligevidt hvis man bare ombytter kedel til scotte den kan jo ikke tage brænde heller !
Jeg har ikke noget mod støbejern er også tilhænger af det.
Men alstå tjaaaaaaaaaaa Jeg tror nu at hvis Eksperten vil fortsætte ideen med anlæg til begge dele så er de vel nødt til at se efter anden kedel evt anden støbejernskedel.
Jeg har da hele tiden været tilhænger af støbejern.
Nå jeg vil se om de kommer med en udtalelse vedr hvad de gør og om de får kedel godkendt til piller og om hvad de så har tænkt sig først inden man tager endelig stilling til den side af sagen
Helt ærligt, du har fået et tilbud om at kunne returnere din Bio18 med kedlen osv, det var det du gik efter hele tiden, og du har selv foreslået en bytter med en Scotte.
Tillykke med det.
Vil du nu kun returnere halvdelen og ellers afvente hvilke ideer VVS-Eksperten finder på?
Det er ikke sådan lige til at kombinere en ny kedel osv, det kræver jo en ny 303-5 godkendelse.
Men helt ærligt, min bil bliver også solgt med specifikationer om at den kan køre 185 km/t, men det er ikke lovligt i DK, derfor vil jeg heller ikke lade købet gå tilbage.