Jens skrev: ↑27 feb 2024 18:35
Hej, - hvordan er det gået, har du fået købt og i så fald, hvad blev det ?
Har selv en hvid Ikea (Eletrolux mener jeg), som ikke fortjener flere reparationer. Den blev her sidste gang vist svitset i forbindelse med en strømafbrydelse på nettet, men det kan jeg jo ikke bevise.
Så er lidt nysgerrig om du har fundet noget, som du er tilfreds med. Vil jo helst have en hvid igen, da jeg synes den passer bedst ind, men udvalget er jo ikke så stort.
Nej deværre og det er lidt som at sammenligne forsikringer... Jeg er da teknisk interesseret, men indbygningsovne er ikke specielt intersante, men er bare noget der skal virke.
Men kigger lidt på en hvid Bosch HBG7721W1S med al verdens funktioner og 300 grader samt wifi og stemmestyring, som jeg har noget svært ved, at se værdien af.
Men den er da hvid og vildledningsprisen er 8735, men jeg har da set en pris på 6875.
Der er også en HBG7722W1S og så vidt jeg kan vurdere, har den stegetermometer, men ingen pris fundet endnu.
Så lige nu, er det nok der jeg lander, hvis ikke, jeg bliver klogere...
Jeg havde en Bosch opvaskemaskine, som egentlig fungerede godt, indtil varmelegemet kalkede til og et nyt kostede mistænkeligt, det meste af en ny maskine. Har nu blødtvandsanlæg, men så er der nok noget andet, der går galt.
Ikke noget at sige til, at verden bliver fyldt med affald, når der konstant skal udskiftet ditten og datten hele tiden.