Hej alle sammen, og tak for spørgsmålene og interessen.
Som der var et par der skrev, så er der gået lidt siden mit seneste svar - Vi har heldigvis pt. rygende travlt med at gøre WeeWood klar til lancering, så der går lidt i mellem at jeg kan svare.
Jeg bør måske starte med at forklare den forside vi linker til - Det er nemlig bevist ikke en webshop, eller en side fyldt med informationer. Skriver man sig op her, så vil man modtage et spørgeskema, med spørgsmål der skal gøre os klogere på, hvordan vi kan lave den bedste løsning. Det er helt små spørgsmål som: Hvor mange træpiller køber du af gangen. Hvilken type træpiller. Hvad med kvalitet. Hvilke fordele tror du, at du vil få størst glæde af 1), 2), 3).
Så giver det bare ikke så god mening for os at starte med: Dette har vi lavet - Hvad vil I have ? : )
Man køber selvfølgelig ikke træpiller, som man ikke kan vurdere, så når tid er, så står alle informationer på forsiden for alle at læse.
Jeg har for øvrigt selv pillefyr, så WeeWood er lavet ud fra hvordan jeg selv gerne vil handle. Så håber jeg, at andre har det på samme måde. Jeg kommer til at være firmaets første kunde, og jeg kan garantere alle for, at jeg betaler fuld pris hele vejen rundt, og glæder mig for øvrigt til at gøre det.
1: fordi det er min/vores virksomhed. Så føles det selvfølgeligt godt, når det lykkes at starte.
og
2: fordi jeg ved, at jeg har gjort en p... god handel. Det er da værd at fejre.
Vi har ingen illusioner om, at WeeWood vil være alles valg og det er helt okay. Men vi tror stensikkert på, at det vil være fleres, og det glæder jeg mig til at være en del af.
Vi sigter efter en lancering pr. 1. oktober, men alle der deltager i spørgeskemaet og skriver sig op har mulighed for at komme på før andre, og selvfølgelig med lidt rabatter. Vil man hellere vente til det hele er oppe, så er det helt fair og forståeligt. Det regner vi som sagt med er start oktober.
En sidste ting: Er man vant til at bestille hele træk hjem, jamen så får man givetvis nogle rigtig gode priser allerede. Måske kan WeeWood tilbyde éen noget, som man synes er fedt, og måske er kan det ikke. Begge dele er okay for mig.
Jeg håber, at det står tydeligt frem, at vi er ærlige og reelle. Vi står 100% på mål for vores projekt, og håber det bliver så godt som vi forestiller os. Vi arbejder i hvert fald på sagen.
Hvis I ønsker at deltage i spørgeskema og "forpremieren" så skriv jer op på
www.weewood.dk
Bedste hilsner, Esben Wichmann Jørgensen