Halløj i forum,
Jeg ser til min store overraskelse, at en skorstensfejer forleden dag er blevet idømt en kæmpe bøde,
ved at gå op på et tag, for at feje en skorsten ??
http://sn.dk/Vordingborg/Skorstensfejer ... kel/559318
Nu er det jo ikke altid vi her på Stoker Pro er særligt gode venner med fejeren, men ærligt talt,
så er det jo rigtigt fint de fejer vores skorstene, til både stokere og pillegnaskere, så de fortjener
sådan set vores dybe sympati.
Men jeg vil trods det opfordre til, at Stoker Pro frænder fokuserer på de virkelige problemer her i samfundet.
I følge arbejdsmiljøstyrelsen, er det ikke faldhøjden det kommer an på, men bare det at man
falder ned, som kan forvolde ubodelig skade på menneskekroppen, uanset faldhøjde.
I den forbindelse har jeg bemærket, at op til flere kontorstole her i firmaet, dæl'me ikke engang
har armlæn ! Jeg tænker bare, at der er uendeligt mange flere kontorarbejdere her i kongeriget end der
er skorstensfejere, og skulle sådan en kontormus fald i søvn, på grund af helt urimeligt kedeligt og
monotont arbejde falde i søvn, ja så vil vedkommende jo uværgeligt ende helt nede på gulvet, på grund af
de manglende armlæn på kontorstolene !
Nu har EU jo heldigvis allerede tidligere grebet ind, og forbudt kontorstole med kun 4 ben/hjul,
præcis af samme årsag, de er simpelthen for farlige, så nu er minimumskravet altså 5 hjul,
lidt i stil med klasse 5 krav til pillegnaskere.
Nu har jeg også bemærket, at den Gl. Redakteur, i form af Dr.Lintz, har oprettet mange spændende
under-fora her på Stoker Pro, som f.eks finsk syngende japanske piger, eller hvordan man hurtigst
muligt forkuller en rigtig god oxe steak på en kuglegrill, så baseret på den virkelig tragiske dom over
den stakkels fejermester, kunne der måske oprettes et relevant under-fora ?
I al beskedenhed kunne jeg anbefale det kommer til at hedde : Fora til fremme af kontorstolesikkerhed !
Dixi Baxi !