pendec skrev:Er det det ren reklame tråd den her? eller er der en dybere mening med at smide rundt med flair for noget som ingen vil beskrive.
Vi kan jo altid sige, at det er godt han svarer på telefonen når det går så dårligt som det gør, det er vel at vende på måtten
JEg synes ærligt talt din kommentar er lidt usmagelig.
Der bliver spurgt efter hjælp på et tidspunkt hvor der ofte ikke er hjælp at få. Og alligevel kommer hjælpen frem.
Gem du nu bare sølvpapirshatten væk til engang i det nye år. Den skulle nødigt blive for slidt. Hvem ved om du får brug for den igen engang
newpas skrev:Ja det er jo nok ikke god kutyme at skrive, men: Pendec det er sgu en sølle kommentar!
Well, jeg er nu af den holdning at sølle er når folk får hjælpen men giver den ikke videre til andre som kunne bruge den, så er tidspunktet og måden beskeden gives, nok så malplaceret.
Man kan tage lige så meget man ønsker men give, det manglede lige her, så faldt der lige et par af de grove af i farten. Ser ingen grund til at pakke den mere ind.
Gammel tråd ... men vil sgu lige tilføje .. min MGM junior var gået ud juleaftens morgen dvs den 24 - jeg smed en sms da jeg ikke ville ringe - og 5 min efter var Karsten i røret - og fik på en halv times tid guidet mig med voltmeter, ekstra ledning osv til at bypasse mit print - og vupti så var der varme igen - DET ER SGU SERVICE DER SPARKER RØV !! .. Det 1 år gamle fyr havde jeg faktisk ikke købt af ham, men han havde installeretdet.