Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af T-mek » 01 sep 2015 22:41
Rico skrev:Halløj igen... Da jeg kom ned i klæderen var trunten helt i sort... Af med fronten, grill sesonen er åbenbart ikke helt forbi her i Ringsted...Der lå en lille gnaver, godt ristet oven på printpladen. Det er nok den der har piss.. mig af de sidste 2 dage. Skal nok lige have fat i nogle sikringer og et par smækfælder i morgen, inden jeg kan se om det var årsagen...
Indlæg af Brandsen » 01 sep 2015 22:46
Indlæg af Rico » 01 sep 2015 22:57
Indlæg af Brandsen » 02 sep 2015 08:56
Indlæg af Rico » 02 sep 2015 18:26
Indlæg af T-mek » 02 sep 2015 19:13
Rico skrev:Hej T-mec Efter at have fjernet gnaveren, og skiftet sikringer, kører tøsen som en drøm igen.. Endnu en gang, tak for hjælpen, og udførlig vejledning. Lige en ting mere, hvad er egentlig formålet med at luse klemme 3 og 4 på J2 printet..? Rico
Indlæg af Rico » 02 sep 2015 20:57
Indlæg af T-mek » 02 sep 2015 21:05
Rico skrev:Men når man omgår denne fejlmeddelse, kan det så ikke give alvorlige følger, hvis nu motoren bliver overbelastet..? Det er vel en årsag til, at man har denne alarm, eller er det bare lidt ekstra gear.
Indlæg af Rico » 02 sep 2015 21:10
Indlæg af T-mek » 02 sep 2015 21:18
Rico skrev:Altså udelukkelses metoden...aha.! Hvis baxi køre, uden jeg har foretaget mig noget, bortset fra udskiftning af sikring, bør jeg så gøre mere, eller bare satse på at alt er ok. Varmemesteren har ganske rigtigt besørget på printet, så der kan nok komme efter veer...
Tilbage til "Baxi Stoker"