MichaelK skrev:Desuden bliver listen ikke så lang, idet antallet af anlæg der er godkendte til
salg, og som ejes af StokerPro brugere, ikke er specielt omfangsrig
Helt enig Michael, er også bange for at nogle forhandlere/fyr vil blive forfordelt, selvom de måske reelt ikke er bedre end de andre. Det vil jeg mene må være unfair overfor de mindre aktører på markedet.
Om listen er lang eller kort, vil jeg helst ikke blande ind i tråden her, bortset fra at dti's liste ingen måder er retvisende, og derfor - helt generelt - slet ikke bør linkes til, som argument for køb af bestemte fyr. Der rigtigt mange andre fyr som også er godkendte, uden at stå på listen
At lave en række punkter som brugerne skal vurdere deres fyr udfra, er heller ikke den bedste løsning, da de fleste af brugerne herinde mener at præcis deres fyr er det absolut bedste! De har jo nok heller ikke den store erfaring med andre!
Før man kan give et fyr point, kræves det at man har en tilstrækkelig viden om andre mærker - også kaldet erfaringsgrundlag - før man bør udtale sig.
Jeg vil da gerne indrømme, at i dag vil jeg helt klart have valgt et andet fyr end jeg gjorde dengang. Dermed ikke sagt at jeg ikke er tilfreds med det, for det er jeg, men vil have valgt et High-end fyr, fremfor et budget-fyr.
Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos!