Jens J skrev:Tænte lidt på hvad pointen med at fyret kan kobles på nettet, udover det er smart
Personligt er det nok lidt som dem, som mener en lampe, som siger at indikation af manglende sikkerhedssele, er lige meget for den husker man jo altid. Jeg mener derimod at det er den ene gang man glemmer noget, der kan være fatal.
Så med pillefyr og elektronisk overvågning afhængig af alarm, så kan den redde familie og hus fra en brand afhængig af skaden, som den ene gang jeg ikke ville alarmeres, være fatal for mennesker,hunde og værdier som jeg ikke kan få igen.
Så får jeg en alarm, så ville jeg gerne være ekstra opmærksom hvis muligt, så havde jeg ikke brandalarmer, elektronisk overvågning og sensorer , så ville jeg klart mene at være bagklog at komme bagefter og tude snot over det kunne havde hjulpet vil være forebyggende, være ligegyldig snak, når man skulle huske det inden, for det tager jo kun 1 gang, så er det slut!
At materielle ting kan sikres og dækkes af erstatninger og dyr kun er dyr, er for mange forskellige værdier. Men man betaler jo altid for hvad man vil have, og livet er også kun givet 1 gang, så valget er klart dit.
Så skal man skifte, så er elektronisk overvågning via mobil/internet og det man nu kan få, altid bedre end at man skal være hjemme og lytte/lugte og føle faren.