Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af svsommer » 21 nov 2014 17:42
Hansi102 skrev:Prøver lige igen. Har demonteret magnetventil nr 33 på el-diagram. Den sidder nederst på brændstofpumpen, og benævnes som magnetventil til indsprøjtningsstart. Nu starter motoren straks, uanset om den er kold eller varm. Mvh. Hans
Indlæg af Hansi102 » 21 nov 2014 17:45
Indlæg af svsommer » 21 nov 2014 18:29
Hansi102 skrev:Jeg har vist formuleret mig dumt. Har demonteret det 2 polede stik som forsyner magnetventilen. Hvis det giver bedre mening.
Indlæg af svsommer » 21 nov 2014 18:48
svsommer skrev: den du har afmonteret er justering for indsprøjtnings tid er du sikker på motor ikke står og ruller i tomgang?
Indlæg af Hansi102 » 21 nov 2014 19:09
Indlæg af svsommer » 21 nov 2014 19:24
Hansi102 skrev:Den ruller ikke i tomgang. Til gengæld går den noget hårdere. Lidt ligesom en Golf 2 diesel/ Jetta diesel. Den er meget kontant på speederen nu. Har selv haft tandremmen i tankerne. Der kom nye tandremme på i 2009 da vi købte bilen. så det er snart ved tiden igen. Ved SMC snakker de om 12500,- incl vandpumpe. lidt i overkanten.
Indlæg af Hansi102 » 21 nov 2014 20:00
Indlæg af svsommer » 21 nov 2014 20:17
Hansi102 skrev:Har været i kontakt med et bosch værksted her sidst på ugen. De burde have den fornødne viden. Desværre bliver man bare tit skuffet. Hvis der ikke kommer en direkte fejl på pc'en, kommer de fleste åbenbart kort. Men nu ser vi, når de vender tilbage med ca pris.
Indlæg af Hansi102 » 21 nov 2014 20:26
Tilbage til "Bil, MC og Motor"