Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af martin_b » 18 okt 2014 10:58
Indlæg af newpas » 18 okt 2014 11:48
Indlæg af jopa » 18 okt 2014 11:49
Indlæg af svsommer » 18 okt 2014 11:58
Indlæg af newpas » 18 okt 2014 12:01
Indlæg af martin_b » 18 okt 2014 12:13
svsommer skrev:Hvilken type automat er det
Indlæg af svsommer » 18 okt 2014 13:40
martin_b skrev:Min trofaste gamle Mondeo 1,8 fra 1994 er død, så nu skal der findes ny. Særligt konen er brændt varm på en Ford C-Max fra 2007 diesel - men den har automatgear. Er der nogen der har praksis-erfaring med automatgear og kan fortælle mig, om sådan en automater har væsentligt dårligere brændstoføkonomi end en med manuelt gear? Og i bekræftende fald: hvorfor? Når man når cruise-hastighed, så er man vel der, uanset om gearene undervejs har været skiftet automatisk? Eller bliver der på en eller anden måde kontinuerligt taget effekt ud af motoren pga. automatgearet?
Indlæg af martin_b » 18 okt 2014 14:13
svsommer skrev: Men C-max uha pas nu på 1,6 psa motor. Hvad har den på klokken?
Indlæg af svsommer » 18 okt 2014 14:15
martin_b skrev: Hvad skal jeg passe på? Husk på, at du ikke taler med en mekaniker Den har kørt ca. 200.000 km.
Indlæg af MichaelK » 18 okt 2014 14:20
Tilbage til "Bil, MC og Motor"