leo-pol skrev:Må man være så fræk og spørge hvad du skal bruge det til ..
Hvis det bare er nulstilling af service kan det gøres uden tester jo...
Og man skal huske at en tester får ikke træerne til at gro ind i himlen men er et glimrende vejledende værktøj hvis man kan finde ud af og bruge det... Men det kan fanneme også vildlede en nogle gange... Især når det er Can-bus fejl....
Mvh leo
Hej
Det er da OK at spørge hvad jeg skal bruge det til...
Min Polo er en diesel og har aldrig givet de store problemer, men en makker har en Seat Cordoba 1,6 benzin som driller lidt og de har samme stiktype og er jo alligevel sådan set en VW begge 2, eller er det nu omvendt, synes godt nok der står Seat mange steder i min VW, nå men det er en anden snak.
Den Seat har somme tider bøvl med at starte og når den endelig slår i gang går den dårligt i tomgang, så lånte en tester, en Autel MaxiDiag.
Udlæste fejl og den sagde error 00282 / V60 = periodisk forkert eller ingen signal fra "Throttle Position Actuator".
Af med luftfilter kasse og spjæld herunder var meget kokset til og har ganske sikkert kunne sidde fast i en forkert stilling.
Så af med dims med spjæld, rens godt og grundigt og på igen, har nulstillet fejl og nu afventer vi så om det har hjulpet eller om den begynder at drille igen.