Dejligt at se du også kan trække vejret og synke spyttet.
Lad nu slaget gå sin gang, og se om ikke dine problemer bliver løst på bedste vis.
![:great: :great:](./images/smilies/great.gif)
Har du hørt om nogle Benekov /Liagro Kedler der er utætte, eller tæret op....??Hjortsvang skrev:Hej !
Da jeg for noget tid siden købte mit fyr (R15 m kornbue) var det også i den tro, at jeg nu købte et fyr der var rimeligt driftsikkert, og herinde på forum var der da næsten også kun positive ting at læse om fyret. Når jeg så samtidig kunne læse om hvordan de få der dengang havde lidt problemer med deres fyr, roste folkene fra Liagro for den uovertrufne service, den ene gang efter den anden,
ja så var der vel ikke så meget at være i tvivl om, når der skulle vælges mellem de forskellige fyr.
Mit valg blev som skrevet en R15, og mine forventninger var da ret store.
Min svigerfar havde jo et fyr af andet mærke (som ikke "pralede" noget om drift og pasning), og det kørte altid uden problemer, så det her kunne jo faktisk kun blive bedre - mente jeg.
Mit fyr er købt i efteråret 06 og købt i den tro at når der stod skrevet at skidtet var med corten stål, ja så kunne jeg også regne med det. Er ikke blevet tilbudt nogen som helst garanti, og alt hvad jeg har hørt fra Liagro om dette, har været her på forum.
Fik for nylig efter kontakt med Liagro "tilbudt" at kunne betale mig ind i en form for garanti-ordning, men har sgu aldrig hørt fra dem siden. Ville da også mene at når et produkt ikke holder hvad det lover, på flere punkter, ja så burde de med al respekt for dem selv ikke kræve flere penge af folk, for hverken garanti-ordninger, sodrensningsværktøjer eller andet.
Havde det nu været den nye mobiltelefon som ikke kunne ringe hver anden uge, eller den nye bil som ikke kunne starte mandag morgen, ja så havde vi med rette også brokket os, og havde med sikkerhed ikke været så tålmodige som som her.
Synes at det er meget svært at komme i kontakt med Liagro, og fornemmer da også at de har meget travlt. Har indimellem været heldig og når jeg er kommet i kontakt m en af deres medarbejdere, (som husker at ringe tilbage), ja så synes jeg da at de gør deres bedste for at hjælpe.
Spørgsmålet er så bare om det er godt nok?
Jeg tror da heller ikke, at Liagro ikke gør deres bedste for at afhjælpe vores problemer, mangler samvittighed, eller på anden måde er lige glade ...
Men det hjælper bare ikke mig, når jeg ikke har det fyr stående som jeg betalte for, og i stedet en fornemmelse af at have købt katten i sækken.
Jo mit fyr er også elendig til træpiller, soder, får sodring m.m. , så vil sgu også gerne høre nogle gode råd og løsninger fra de 99% som åbenbart har et fyr der kører uden problemer (HO HO),
eller i det mindste fra Liagro !
så kan det lade sig gøre hvilken model var detDen Tavse Lytter skrev:Som producenten af forsvarets nye helikoptere sagde.....
"De fejl som Danmark oplever er ikke større eller mere end andre kunder oplever"
Og som benekov ejer oplever man måske også fejl. Om de er foresaget af forkret brændsel, eller andet, skal jeg lade være usagt. Men et faktum er at ingen med stokerfyr oplever en 100% problemfri drift.
Der er altid noget man skal lære at leve med......Desværre.
Men sodring kan løses. Jeg kørte selv med retort stoker sidste vinter. Og rensede ikke herd 1 eneste gang.