Hej Flunk
Jeg er helt enig med dig i det du skriver.
Det er ikke tilfredsstillende når man er lovet nem rensning ved at rykke i håndtaget til den automatiske rensningsanordning, problemfri helårsfyring når det rent faktisk ikke er tilfældet.
Lige pt kommer min sodring hver 7. dag. Den er så stor og hård at jeg er nødt til at daske på Liagros rensningsværktøj for at den kommer helt i bund og rensningen kan begynde.
Selvom jeg ikke rammer tallerkenen, går den alligevel løs når der skal renses.
Kitning af tallerken flere gange om måneden hører ikke til komfort.
Dertil kommer den gamle historie om det manglende Korten som også er brugt som salgsargument.
Vi blev lovet gratis service tjek og 8 års.
Nogle vil sikkert sige at det er en gammel historie. Det vil jeg da give dem ret i.
Jeg bringer det på bane igen fordi jeg IKKE, trods gentagne henvendelser, har set skyggen at dette gratis service tjek og 8 års garantibevis.
Emnet hvor dette blev lovet:
viewtopic.php?f=23&t=1053
Helt nøjagtigt dette indlæg:
viewtopic.php?p=10478#p10478
Det blev lovet den 27. maj 2007!!!
Jeg er faktisk ved at være træt af at have så meget bøvl med et anlæg der bare burde stå og køre uden noget væsentligt tilsyn.