Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af FK30 » 11 feb 2014 18:24
TaagMan skrev: Uden tvivl, det kan man programmere sig ud af Shhh
Indlæg af TaagMan » 11 feb 2014 18:27
FK30 skrev:OK. Det var jeg ikke klar over man kunne på en Ford. Hvor kan man finde det program? Eller kan du nogle tricks derhjemme?
Indlæg af FK30 » 11 feb 2014 18:35
TaagMan skrev: Det kræver desværre special udstyr
Indlæg af Knaldperlen » 11 feb 2014 18:44
FK30 skrev:Den EGR ventil der på billedet fra TaagMan er til kun op til 09/2010. Derefter sidder den på forsiden af motoren under indsugningsmanifolden og er bygget sammen med EGRkøleren. Derfor er der to stik (et med 3 og et med 5 ledninger) og en vacccumslange. Korrekt?
Indlæg af Knaldperlen » 11 feb 2014 18:47
Indlæg af Knaldperlen » 11 feb 2014 19:01
Indlæg af FK30 » 11 feb 2014 19:04
Knaldperlen skrev:Det der med at skille hele indsugning/egr system. Det ser altså noget uoverskueligt ud. Det er ekstremt kompakt og fyldt med alle umulige møg-slanger og elkabler. På min gamle mk3 mondeo var det super nemt, men på denne er det ikke særligt servicevenligt
Indlæg af Knaldperlen » 11 feb 2014 19:14
Indlæg af TaagMan » 11 feb 2014 19:21
Indlæg af Brandsen » 11 feb 2014 19:23
Tilbage til "Bil, MC og Motor"