Første klasses politiker

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Første klasses politiker

Indlæg af Tom_AT »

MartinLau skrev:De er bund korrupte hele bundtet!

Enhedslisten syntes heller ikke der er noget i vejen med at få et skattefrit fradrag til udstyr, taxa forplejning mv., selvom de egentligt ikke har gjort brug af hele eller bare en del af beløbet.

Så det er sgu lige meget hvilken ende af skalaen man kigger på.

"Mig selv og mine nærmeste! Resten af alt lortet rager mig ikke det fjerneste"
Din kommentar giver ikke meget mening, hvis man holder den op mod det der står i din signatur :wink:

Brugeravatar
Kjeld P
Stoker IX
Stoker IX
12
Indlæg: 383
Tilmeldt: 27 nov 2011 19:16
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 185
Brændsel: Piller og solskin
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0,4T
Geografisk sted: Øst Jylland
Har takket: 1 gang

Første klasses politiker

Indlæg af Kjeld P »

Jeg må tilstå jeg føler lede ved dem allesammen, men især løkke, peter christensen og hjorten...fy for fanden. Thulesen Dahl kan gå an...han ikke så led som de andre. Når pisgård er på skærmen ryger der totter af håret...som mange af dem...derinde... har han ikke hujende skid forstand på politik, men styres af embedsmændene...det er sg skræmmende new3
Senest rettet af Kjeld P 15 okt 2013 17:38, rettet i alt 4 gange.
Nu med tre Panasonic Inverter varmepumper...assisteret af pillefyr hvis det bliver rigtig dejlig koldt.
Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 39 gange

Første klasses politiker

Indlæg af J-B »

Prøv og tænk hvad vi kunne spare i skat, hvis de var aflønnet efter de gode ting de havde lavet new10
Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
15
Indlæg: 9834
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Har takket: 81 gange
Blevet takket: 275 gange

Første klasses politiker

Indlæg af pille bruger »

J-B skrev:Prøv og tænk hvad vi kunne spare i skat, hvis de var aflønnet efter de gode ting de havde lavet new10
De kunne jo få mindste lønnen = bistand + et fri kort til DSB.
Så blev der kun dem tilbage som virkelig interesserede sig for at lave politik og styre Danmark.
Alle de levebrøds politikere der aldrig har set en arbejdsplads hvor de var ansat, aner jo ikke hvad livet drejer sig om.
Fine titler har mange af dem, men man kan ikke læse eller studere sig til erfaring.
Det må komme som en del af det liv man fører.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
Vangsgaard
Stoker XI
Stoker XI
13
Indlæg: 547
Tilmeldt: 10 nov 2010 18:41
Mit fyr: Scotte Blackstar 16 kW
Areal: 269
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6600
Årligt forbrug: 7-8
Geografisk sted: Kolding
Blevet takket: 1 gang

Første klasses politiker

Indlæg af Vangsgaard »

Jeg synes deres aflønning er helt fint. Hvis den var meget lavere ville det være svært at tiltrække folk med erhvervserfaring og tilhørende kompetencer (ikke at vi har særlig mange af dem pt).

Der hvor Løkke dummer sig er at han ikke har tilstrækkelig moral til at se at det er forkert at fede den på første klasse, hvor business havde været mere end tilstrækkelig. Med den pressefokus som bl.a. EB og andre kører burde han have holdt sig for klog til at lave sådan en fejl.

pendec

Første klasses politiker

Indlæg af pendec »

Vangsgaard skrev:Jeg synes deres aflønning er helt fint. Hvis den var meget lavere ville det være svært at tiltrække folk med erhvervserfaring og tilhørende kompetencer (ikke at vi har særlig mange af dem pt).
Kan du ikke lige påpege hvor de mange års erhvervserfaring ligger her hos lars , jeg ser kun 1 selvstændig virksomhed i 5 år. Det har jeg også haft og jeg får ikke politikker pension og løn på det grundlag eller sidder i tinget.

Så måske er Lars undtagelsen i det du søger?
Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 39 gange

Første klasses politiker

Indlæg af J-B »

Vangsgaard skrev:Jeg synes deres aflønning er helt fint. Hvis den var meget lavere ville det være svært at tiltrække folk med erhvervserfaring og tilhørende kompetencer (ikke at vi har særlig mange af dem pt).

Der hvor Løkke dummer sig er at han ikke har tilstrækkelig moral til at se at det er forkert at fede den på første klasse, hvor business havde været mere end tilstrækkelig. Med den pressefokus som bl.a. EB og andre kører burde han have holdt sig for klog til at lave sådan en fejl.
Husk nu at LLR overtog formandspladsen efter en anden, og i vedtægterne står der at formanden SKAL rejse på første.
Inden at medierne fik nys om det, havde han skiftet til buissnesclasse af egen fri vilje, da han mente det var galt og ikke kunne forsvare det.
Vi kan så tage at sammenligne Helle's brug af privatfly, der er både LLR og AFR amatører i sammenghæng.
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5485
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 407 gange
Blevet takket: 425 gange

Første klasses politiker

Indlæg af triumph »

jopa skrev:Mon ikke det er opstået af tiltagende omgang med politikere i specielt det sydlige EU.
Det hedder "EU harmonisering" :wink:

Besvar