Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af calle » 19 mar 2013 21:43
Indlæg af Tom_AT » 19 mar 2013 21:49
calle skrev:Mht. 3 cylindrede motorer hvad enten de hedder det eller andet, så er der bare en træls ting ved dem: De lyder ad helvede til, og alene det forhold gør, at jeg hellere vil køre fra Morud til ..... You name it, på en minicykel med 2 fodgear Venlig hilsen
Indlæg af TaagMan » 19 mar 2013 22:00
calle skrev:Ford 1,0 motoren har desuden oliebadet tandrem, der gør, at den aldrig skal skiftes Desuden har jeg hørt en lille fugl synge om, at den muligvis kommer i en udgave med 160 hk Venlig hilsen
Indlæg af Skiveren » 19 mar 2013 22:04
TaagMan skrev:Det er ikke nogen garanti calle. 1.4 tsi'erne fra VW har haft store problemer og jeg har faktisk også fået den skiftet på min 2.3l mazda motor. Samme klæde leverandør. De strækker sig.
Indlæg af calle » 19 mar 2013 22:12
Indlæg af TaagMan » 19 mar 2013 22:18
Skiveren skrev: Det er sku da ikke så mærkeligt... du kan jo bare kører ordenligt....
Indlæg af TaagMan » 19 mar 2013 22:20
calle skrev: VW 1,4 tsi er forsynet med knastkæde og ikke tandrem. Men rigtigt - VW har haft problemer med deres kæde. Venlig hilsen
Indlæg af bent » 19 mar 2013 22:31
Tom_AT skrev:Jeg forstår ærligt talt ikke at folk stadig kun vil have diesel, når der nu er kommet de nye små benzinmotorer på markedet. DEt er jo ikke kun Ford der gør sig godt der. VW har jo også nogle små fine modeller. Og det kører bare så meget bedre end så støjende dieselmotor.
Indlæg af calle » 19 mar 2013 22:32
TaagMan skrev:Ja og de løber alle i olie. :-)
Indlæg af Tom_AT » 19 mar 2013 22:34
Tilbage til "Bil, MC og Motor"