Jeg snakkede med Jan fra fyrteknik i går, og han er desværre sygemeldt, og har været det hele ugen - måske det er derfor der hænger nogen kunder og venter...
Det er selvfølgelig beklageligt.
Tekniker nødvendig?
-
- Stoker I
- 16
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 24 okt 2007 08:34
Re: Tekniker nødvendig?
Det samme her... har ventet på det famøse teknikerbesøg siden medio Oktober. sgu da godt man selv kan starte skidtet op ellers havde det dæleme været en noget kold fornøjelse... Men den store tilfredshed giver det da nu ikke... Fyret skal dog have den ros det skal have. har et KL15 som varmer små 230 kvm op. forbruget ligger på et jævnt snit på 50 kg. pr døgn. hertil skal siges at vi varme ALLE 230 kvm. op. Tror der "snydes" lidt sommetider når der skrives at man har et forbrug på 25 - 30 kg. døgn i gamle bondehuse på 250 kvm. Vores er nemmerligen et gammelt landbrug, med gennemsnitlig isolering.agentjensen skrev:Et lille suk....
Fyrteknink som skal komme og lave mit opstartstjek har ladet vente på sig i snart en måned.
Det er for ringe og jeg har bedt om mine penge retur for denne del.
Men om det er VVS-ekspertens skyld det ved jeg ikke :-)
/Michael.
/ Harley
-
- Stoker X
- 17
- Indlæg: 429
- Tilmeldt: 02 jan 2007 11:26
- Mit fyr: KL 15kw
- Areal: 253+100L VVB
- Brændsel: 8mm træpiller
- Dagligt forbrug: ca 40kg
- Årligt forbrug: ca 10
- Geografisk sted: Halskov v/Skive
Re: Tekniker nødvendig?
Nu har de været hos mig - endelig.
Jeg har dog lidt blandet fornøjelse med besøget.
- teknikeren kom 45min forsent - så der røg en arbejdstime i løn ekstra.
- Han påmontere røgmåler udstyr og kigger på den i en times tid..... (sådan oplever jeg det)
- Laver lidt småjusteringer på luft.....fortæller mig det jeg allerede ved , blandt andet her fra forum, og smutter igen.
- solgte mig et nyt røgtermometer til "billige penge" - har dog nu set at det er 100kr billigere hos hedestoker :-(
det kostede mig så kr. 2000 - kunne have købt 1 ton piller for samme pris........ !!!!!!!!!!
Efter besøget steg forbrug væsentligt, over weekeden, så jeg nu justerer jeg selv igen, havner nok hvor den stod oprindeligt.
Men det var da en flink fyr.............. han var så flink at sætte et klistermærke på, så jeg kan ringe til ham, hvis jeg får problemer - mod betaling selvfølgelig.
Det er pillet af igen ........
Ville da faktisk hellere have haft pengene retur, men øv det er jo for sent nu.
Ellers meget glad for KL fyret - det spiller bare derudaf.
mvh
Michael / AgentJensen
Jeg har dog lidt blandet fornøjelse med besøget.
- teknikeren kom 45min forsent - så der røg en arbejdstime i løn ekstra.
- Han påmontere røgmåler udstyr og kigger på den i en times tid..... (sådan oplever jeg det)
- Laver lidt småjusteringer på luft.....fortæller mig det jeg allerede ved , blandt andet her fra forum, og smutter igen.
- solgte mig et nyt røgtermometer til "billige penge" - har dog nu set at det er 100kr billigere hos hedestoker :-(
det kostede mig så kr. 2000 - kunne have købt 1 ton piller for samme pris........ !!!!!!!!!!
Efter besøget steg forbrug væsentligt, over weekeden, så jeg nu justerer jeg selv igen, havner nok hvor den stod oprindeligt.
Men det var da en flink fyr.............. han var så flink at sætte et klistermærke på, så jeg kan ringe til ham, hvis jeg får problemer - mod betaling selvfølgelig.
Det er pillet af igen ........
Ville da faktisk hellere have haft pengene retur, men øv det er jo for sent nu.
Ellers meget glad for KL fyret - det spiller bare derudaf.
mvh
Michael / AgentJensen
- Ulrik
- Redaktør
- 17
- Indlæg: 11097
- Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
- Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
- Areal: 96/87 m2
- Brændsel: German Pellets
- Fremviser gerne i postnummer: 5474
- Dagligt forbrug: 11 kilo
- Årligt forbrug: Est. <6 ton
- Geografisk sted: Veflinge, Fyn
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 141 gange
Re: Tekniker nødvendig?
Det synes jeg da du skal skrive til sælger.agentjensen skrev:Nu har de været hos mig - endelig.
Jeg har dog lidt blandet fornøjelse med besøget.
- teknikeren kom 45min forsent - så der røg en arbejdstime i løn ekstra.
- Han påmontere røgmåler udstyr og kigger på den i en times tid..... (sådan oplever jeg det)
- Laver lidt småjusteringer på luft.....fortæller mig det jeg allerede ved , blandt andet her fra forum, og smutter igen.
- solgte mig et nyt røgtermometer til "billige penge" - har dog nu set at det er 100kr billigere hos hedestoker :-(
det kostede mig så kr. 2000 - kunne have købt 1 ton piller for samme pris........ !!!!!!!!!!
Efter besøget steg forbrug væsentligt, over weekeden, så jeg nu justerer jeg selv igen, havner nok hvor den stod oprindeligt.
Men det var da en flink fyr.............. han var så flink at sætte et klistermærke på, så jeg kan ringe til ham, hvis jeg får problemer - mod betaling selvfølgelig.
Det er pillet af igen ........
Ville da faktisk hellere have haft pengene retur, men øv det er jo for sent nu.
Ellers meget glad for KL fyret - det spiller bare derudaf.
mvh
Michael / AgentJensen
Det er jo ikke sikkert at de kender kvaliteten af de servicebesøg de sælger.
Og uden disse oplysninger har de jo ikke en chance for at forbedre det.
MvH Ulrik©
- Fyrteknik
- Stoker XII
- 17
- Indlæg: 612
- Tilmeldt: 31 dec 2006 10:55
- Mit fyr: RTB
Re: Tekniker nødvendig?
Jeg er nu ikke i tvivl om kvaliteten af besøget.
Montøren indstiller fyret efter sin tester og hvis kunden så bagefter mener at
det køre bedre med hans egen indstilling, det betyder vel ikke at montøren ikke
har gjort sit arbejde godt nok.
Den montør som udførte arbejdet har arbejdet med stoker i mere end 15 år, så
mon han ikke ved lidt mere om indstilling end kunden, det tror jeg.
Montøren indstiller fyret efter sin tester og hvis kunden så bagefter mener at
det køre bedre med hans egen indstilling, det betyder vel ikke at montøren ikke
har gjort sit arbejde godt nok.
Den montør som udførte arbejdet har arbejdet med stoker i mere end 15 år, så
mon han ikke ved lidt mere om indstilling end kunden, det tror jeg.
Jan Pihl
Indehaver af Fyrteknik
Certificeret RTB - Woody - Ekoheat - Denviro - Vølund - Gejs - Baxi forhandler.
Salg - service og reparation af alle stoker og pillefyr overalt i Danmark.
Indehaver af Fyrteknik
Certificeret RTB - Woody - Ekoheat - Denviro - Vølund - Gejs - Baxi forhandler.
Salg - service og reparation af alle stoker og pillefyr overalt i Danmark.
-
- Stoker X
- 17
- Indlæg: 429
- Tilmeldt: 02 jan 2007 11:26
- Mit fyr: KL 15kw
- Areal: 253+100L VVB
- Brændsel: 8mm træpiller
- Dagligt forbrug: ca 40kg
- Årligt forbrug: ca 10
- Geografisk sted: Halskov v/Skive
Re: Tekniker nødvendig?
Ja OK sorry, hvis jeg lød meget negativ.
Jeg er ikke i tvivl om at manden kunne sit kram og flink fyr som jeg skrev.
Det er nok bare hele oplevelsen med opstartsbesøget som har gjorde mig lidt knotten :-)
Næsten 1 måneds ventetid.
Men OK - alle er tilgivet her i julemåneden :-) :-)
Og så en lille slutbemærkning..........
J.P = fyrteknink, som jo er firmaet hvor opstartsbesøget bestilles :-) :-) (og fedt du gider hjæpe os her i forum - seriøst - tak for det)
Er ellers fuldt ud tilfreds med VVS-eksperten og fyret.
Fortsat god december. .<[:-)
/Michael.
Jeg er ikke i tvivl om at manden kunne sit kram og flink fyr som jeg skrev.
Det er nok bare hele oplevelsen med opstartsbesøget som har gjorde mig lidt knotten :-)
Næsten 1 måneds ventetid.
Men OK - alle er tilgivet her i julemåneden :-) :-)
Og så en lille slutbemærkning..........
J.P = fyrteknink, som jo er firmaet hvor opstartsbesøget bestilles :-) :-) (og fedt du gider hjæpe os her i forum - seriøst - tak for det)
Er ellers fuldt ud tilfreds med VVS-eksperten og fyret.
Fortsat god december. .<[:-)
/Michael.
Re: Tekniker nødvendig?
Jeg vil gøre som Ulrik skriver - skriv til mig hvis man ikke er tilfreds med opstartsbesøgene.
Jeg har snakket med fyrteknik.dk - og de forsøger alt det de kan at tilfredsstille vores kunder - det er naturligvis svært da der pt. sælges rigtig mange stokere på landsplan - og da fyrteknik ca. besøger 60 procent af disse kunder, kan man nok regne ud at fyrteknik.dk har pænt travlt.
Udover servicebesøgene udfører fyrteknik.dk også opgraderinger, service på gamle anlæg osv osv.
Derfor bedes alle utilfredse kunder venligst skrive en mail til mig på soeren@vvs-eksperten.dk så skal jeg med kunden, og fyrteknik.dk undersøge hver enkelt sag ved først kommende lejlighed - vi ønsker sammen med fyrteknik.dk at yde så god en service som overhovedet muligt, og jeg vil gerne understrege at vores service - eller fyrteknik.dk`s service aldrig har været til hensigt at få utilfredse kunder pga. ventetid.
Jeg har snakket med fyrteknik.dk - og de forsøger alt det de kan at tilfredsstille vores kunder - det er naturligvis svært da der pt. sælges rigtig mange stokere på landsplan - og da fyrteknik ca. besøger 60 procent af disse kunder, kan man nok regne ud at fyrteknik.dk har pænt travlt.
Udover servicebesøgene udfører fyrteknik.dk også opgraderinger, service på gamle anlæg osv osv.
Derfor bedes alle utilfredse kunder venligst skrive en mail til mig på soeren@vvs-eksperten.dk så skal jeg med kunden, og fyrteknik.dk undersøge hver enkelt sag ved først kommende lejlighed - vi ønsker sammen med fyrteknik.dk at yde så god en service som overhovedet muligt, og jeg vil gerne understrege at vores service - eller fyrteknik.dk`s service aldrig har været til hensigt at få utilfredse kunder pga. ventetid.