Grevens skrev:... min kop er ALTID halv fuld ... aldrig halv tom ...
- medmindre vi snakker askeskuffe ... ... så det nemlig omvendt ... - for det er bedre ...
- så når der nu står "Selv-rensende" betyder det jo bare det modsatte af: "Nabo-rensende" ...
- men jeg kender efterhånden xxx godt nok til at vide at når xxx nu køber en sæk "selv-nivelerende" gulvspartel, og hælder posen ud på gulvet, vil xxx formentligt stille sig op og sige ... " - det passer ik´" ... " det burde hedde "semi-nivelerende" ...
... jeg hælder meget til Skiveren´s holdning ... faén stå i at skulle købe, og endnu værre, bruge en rensebørste til røgkanaler ... helt og aldeles unødvendigt, ... - at der så findes nogle vild-ledte brugere der gør en dyd ud af dette unødvendige stykke arbejde, må henstå for deres egen regning ... ... hver mand sin lyst ... ... skulle jeg endag få såén et stykke håndværktøj mellem fingrene, var der andre kanaler der trængte mere til en kærlig hånd ...
... pas godt på jeres Woodyér ... de ryger snart på museum og så står der Ekofætter på hele linjen ... - så ka´ i lære det ...
Hvilket pillefyr jeg eller andre i denne tråd har er da totalt underordnet ? - det er jer Ekoheat ejere der hvergang inddrager "mod debattørens" anlæg ind i samtlige diskussioner/Debatter!.
Det gør man kun når man ikke har nogen modargumenter - lidt ligesom med de indvandrere der altid råber "ulven kommer" - eller "racist" fordi de føler sig uretfærdigt behandlet, - har man ikke nogen modargumenter eller formår man ikke at debattere på et offentligt forum, - så er tavshed til tider guld!.
Som jeg skrev tidligere i denne tråd så handlede mit indlæg udelukkende om at jeg undrede mig over at man lavede en rensevejledning til et
selvrensende pillefyr - det ville jeg have undret mig over uanset hvad fyret hedder!.
Så hvis nogen vil diskutere/modargumentere imod mig - så kom endelig - men lad os holde os til emnet, - og for en gangs skyld ikke lade denne tråd blive til endnu en debat/Religionskrig om hvilket pillefyr de forskellige debattører har!