Så har jeg også skiftet, og har kørt i 2 uger med lille Orangina..
Det grænser sig næsten til det kedelige at have skiftet fyr, nu har jeg haft mere end 10 forskellige kedler fra termomecanica til BB 14 og hvad der ligger derimellem, både stokere og pillebrændere... Jeg har aldrig haft en kedel der er så nem at starte op, ligesom med scotten, så måles pillerne op,og tastes ind, og herefter kører bæstet -- mega kedeligt..
Mit fyrrum er faldet i både temperatur og støjniveau, og uagtet de ældre styringer, så er det nu fantastisk at der er touch på skærmen.. det har undret mig længe at det ikke er blevet udbredt mere... savner bare en komplet kobling mellem fyret og min android.. ved godt at det ikke gør den store forskel på driften, men lidt gejl har aldrig skadet
Jeg afventer spændt de næste par ugers drift, og glæder mig til at komme til sæsonen med lavdrift og se om fyret kan kører i så lav en drift som min gl. BB14
Er der nogen der kan supplere jvf forbruget af strøm.. jeg har målt Orangina over en time med min Dong elmåler og jeg er ikke skræmt.. så hvis der kunne suppleres med flere kedler, så ville der være et sammenligningsgrundlag.. Er det evt oprettet herinde..?