Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Skiveren » 16 jan 2012 18:46
Tom_AT » 16 Jan 2012, 17:50 skrev: ahva?...
Indlæg af Erik2 » 16 jan 2012 19:50
Indlæg af Flemming DJ » 17 jan 2012 09:51
Erik2 » 16 Jan 2012, 19:50 skrev:De blev bygget sammen med Misubishi Carisma, som har samme karrosseri
Indlæg af Flemming DJ » 17 jan 2012 09:53
Indlæg af Erik2 » 17 jan 2012 11:35
Flemming DJ » 17 Jan 2012, 09:51 skrev: Aaaarh, mener du så ikke chassis? Der er faktisk en af 1,8erne i Volvo S/V40-serien, der har en Mitsubishimotor (1834 ccm). De andre er fra Volvo/Renault.
Indlæg af Flemming DJ » 17 jan 2012 11:42
Indlæg af Tom_AT » 17 jan 2012 11:58
Indlæg af Flemming DJ » 17 jan 2012 12:49
Indlæg af Erik2 » 17 jan 2012 13:00
Die S/V40 Reihe wurde von NedCar Engineering in Holland unter "Hilfe" von Volvo Schweden entwickelt. Es wurde für den Mitsubishi Carisma und den Volvo 40 eine gemeinsame Bodengruppe (nicht mehr und nicht weniger) entwickelt. Die Volvo-Variante der Bodengruppe enthält jedoch zusätzliche Verstärkungen, um den Sicherheitsanspruch von Volvo gerecht zu werden.
Die Benzinmotoren (ausser dem 1.8 GDI) stammen von Volvo aus dem Motorenwerk in Schweden, sind von der 8er/V70-Reihe (-1 Zylinder) abgeleitet. Der 1.8 GDI ist ein Benzindirekteinspritzer von Mitsubishi, die Diesel kommen von Renault.
Somit ist das gerede von "Volvo kein Volvo" absoluter Dummfug und wird auch von manchem Händler stupide wiedergegeben, damit man einem 5.000 Euro teureren 70er kauft. Leider haben manche Verkäufer weniger Ahnung von ihren Produkten als die Kunden.
Indlæg af Skiveren » 17 jan 2012 13:17
Flemming DJ » 17 Jan 2012, 12:49 skrev:Tjoh, og større regninger, ved køb og senere.
Tilbage til "Bil, MC og Motor"