Hej Nis
Jeg har godt set at de sælger relativt billige GP fra Schwerin. Når jeg siger "relativt" er det jo fordi selve prisen egentlig er fair nok - 1460,- afhentet Schwerin, som dog ligger et stykke syd for grænsen - men så skal de jo fragtes herop til Dannevang. Så kan du selvfølgelig vælge at betale de 205,- kr./pallen og afhente dem i Åbenrå, og hermed bliver prisen så 1665,-kr./pallen. Også en fair pris...hvis man altså lige selv kan hente/evt. omlæsse dem herfra?
Jeg har lige fået 10 paller GP leveret og
bragt i hus for 1690,-kr./pallen, men tænk hvis jeg skulle have hentet dem i Åbenrå med...tjaehh...min Brenderup Bravo
Men igen - hvis man selv har mobiltruck, palleløfter og andet godt grej at gøre med, og selv gerne giver en hånd med, så er det bestemt en mulighed.
Mht. leverandørens troværdighed, så sørg for ALDRIG at lave en bankoverførsel til dennes konto medmindre du er 101% sikker, for i tilfælde af manglende leverance er pengene tabt, kan din bank ikke nå at stoppe overførslen. (se tråd omkring energy-liquidator.de) Betal helst med kreditkort - så er du maksimalt sikret.
God jagt og god sommer...
Mvh Folke