ny Twinheat

Spørgsmål vedr. TwinHEAT samt det tilbehør der laves til TwinHEAT Stokerfyr
Besvar
Henrik Tv.
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10 jan 2011 13:15
Mit fyr: olie salamanderkedel
Areal: 150
Brændsel: olie
Fremviser gerne i postnummer: 3390
Årligt forbrug: 2800 l.
Geografisk sted: Hundested, Nordsjælland

ny Twinheat

Indlæg af Henrik Tv. »

Tak for alle indlæg.
Jeg har besluttet mig for, at det skal være et cpi12 fyr, også fordi det er der plads til.
Men jeg vil egentlig gerne se et i drift, så hvis der er en enkelt i nærheden af nordsjælland som ejer et twinheat cpi12 fyr og gerne vil vise det frem, vil jeg gerne lave en køretur.
Er meget i tvivl om hvor meget det støjer, hvis det støjer...
Henrik Tv.

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: ny Twinheat

Indlæg af Bigfoot »

Henrik Tv. » 13 Jan 2011, 14:12 skrev:Tak for alle indlæg.
Jeg har besluttet mig for, at det skal være et cpi12 fyr, også fordi det er der plads til.
Men jeg vil egentlig gerne se et i drift, så hvis der er en enkelt i nærheden af nordsjælland som ejer et twinheat cpi12 fyr og gerne vil vise det frem, vil jeg gerne lave en køretur.
Er meget i tvivl om hvor meget det støjer, hvis det støjer...
Henrik Tv.
har du taget højde for, at det skal skilles på midten, og drejes rundt for at rengøre brænderen... det kan godt lige kræve et par kvadratmeter mere.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
danni-nielsen
Stoker XII
Stoker XII
17
Indlæg: 642
Tilmeldt: 20 dec 2006 18:45
Mit fyr: TwinHeat CPI 12
Areal: 350
Brændsel: Træpillersmuld
Fremviser gerne i postnummer: 8970
Årligt forbrug: 9 tons
Geografisk sted: Mariagerfjord

Re: ny Twinheat

Indlæg af danni-nielsen »

Ja det er en skam jeg ikke lige bor på djævleøen for så kunne du da kigge mit; kan ellers fortælle at det er ikke fordi det siger ret meget når det køre vores står i kælderen og vi kan ikke høre det i stuen kan også fint føre en samtale ved siden af det uden og få problemer og du slipper for den lyd af piller der falder gennem et faldrør icon_cheesygrin.gif

Det er nu ikke fordi det fylder ret meget mere når det skal drejes du skal jo alligevel have afstand til væggen bagved det mht. røgrør og trækstablisator og i længden drejer det sig om max 30 cm det kommer til og fylde mere end når det er lukket.
a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z-æ-ø-å
. ,
Så kan i selv sætte ind hvor der mangler :)

Besvar