Jamen det er da godt nok at det blev godkendt selvom du måtte vente for længe.
Men ikke så smart for kunderne forsikringsmæssigt. Der er så også forskel på udmeldinger vedr brandslukningsudstyr.
Det skal dog siges at det er korrekt at ventil skal være åben selvom jeg godt ved at 24 liter er nok .
Nu har jeg jo faldstoker så er det ikke længere nødvendigt men før hvor jeg kørte med Dallessandro stoker der var jeg da ude for et par gange at have tilbagebrand automatventil åbnede lidt og lukkede hurtigt igen så det fungerede men det er da korrekt at skulle den ikke lukke så er det vidst skidt.
Da jeg pillede det ned så var jeg noget forbløffet over hvor lang tid at selve membranbeholder kunne bliver ved at lukke vand ud med tryk der er til en ordentlig tilbage brand i sådan en.
Skulle det utrolige ske at membranbeholder bliver defekt så kan man sige det vel er en fordel at ventil er åben ellers kan man godt sige at sørger man for at åbne engang imellem så burde det jo være rigeligt.
Men regler er jo til for at blive fulgt men tanken med at den ikke lukker slog mig da også i de 5 år jeg havde det system det skete så heldigvis ikke .