Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Jens » 14 feb 2021 11:51
kreller skrev: ↑14 feb 2021 11:43 Du kan da ikke komme udenom at man smider lorten videre for en forurening her. Og så kom den næste pillefyrs bruger for at blande sig. Det er som det plejer at være. Så i må hellere blokere mig som i gjorde med troldmand.
Indlæg af John Skov Jensen » 14 feb 2021 11:53
Indlæg af Hjemme teori » 14 feb 2021 11:57
Indlæg af kreller » 14 feb 2021 12:13
John Skov Jensen skrev: ↑14 feb 2021 11:53 Det er usagligt det du kommer med nu, ærgeligt, for det støjer i denne relevante tråd. Det er ingen redaktører der vil diskutere forhold om andre navngivne brugere offentligt her i denne tråd. Ønsker du at forlade dette forum pga en lille smule selvforskyldt modvind i en tråd, så er det dit valg. Det vil jeg ikke råde dig omkring, men du kan selv træffe beslutningen /John
Indlæg af Kruse » 14 feb 2021 12:48
kreller skrev: ↑14 feb 2021 12:13 Selvforskyldt modvind ? at jeg siger at træpiller udleder co2 i dk og man kompenserer for det med at plante et træ i andet land og at man sælger grønne flybilletter på samme grundlag. At Lamborg går til angreb på den skrivelse og får det vendt til at det skulle være et argument for vp viser jo igen at en pillefyrs bruger efterfulgt af 3 andre med pillefyr får det til at se ud som om at det er min skyld.
Indlæg af Torpet » 14 feb 2021 13:26
Indlæg af John Skov Jensen » 14 feb 2021 13:38
Indlæg af Torpet » 14 feb 2021 13:44
Indlæg af triumph » 14 feb 2021 14:03
Indlæg af Dinsol » 14 feb 2021 14:21
triumph skrev: ↑14 feb 2021 14:03 Jeg syntes ærligt talt at debatformen har udviklet sig noget aparte. Det er det samme HVER ENESTE gang der kommer en tråd om varmepumper. Så bliver det en krig hvor den ene part anklager den anden part for "Fuldstændig og have misforstået" et eller andet. Eller hvis der kommer faktuelle oplysninger, så beskyldes budbringeren for at have en skjult dagsorden, overdrive, eller på andre måder miskreditere budbringeren. Kunne det ikke tænkes at man kunne prøve at gå ind i en debat med et åbent sind, hvor man evt. kunne få ny informationer der kunne gøre en klogere, i stedet for med en indstilling, hvor man ved man har ret, og skal overbevise eller latterliggøre modparten
Tilbage til "Varmepumper"