Kruse skrev: ↑10 jan 2021 16:54
Som jeg husker standart indstillinger, går den på høj ved 10 grader under set og skifter ned på lav ved 5 grader under og slukker når den når set.
Kan ændres i installatør menuen
Yes, det har jeg også kunne læse mig til.
Men p.t. når den starter fra pause, når den faktisk op på 5 grader under set, kun ved hjælp af dårlige tændings forsøg, her er fyret vidst også indstillet helt hen i vejret.
Flammen bliver i hvert fald så svag at lys sensor viser 0, selvom der reelt set stadig er ild, herefter begynder den på tænding igen og køre vidst noget rensning først hvilket sætter gang i bålet og så smider den ellers en god sjat piller på igen... Det gør den så et par gange mere indtil der er nok gang i bålet til bare at tøffe der ud af på lav ydelse. Det er i hvert fald mine umiddelbare observationer. Så jeg skulle nok bare ned og pille ved tændings værdier i stedet for at sidde og skrive....
Må sige at det er noget af et fyr jeg har overtaget...
Men heyy, den har jo rent faktisk kunne holde liv i bålet, måske bare på en lidt anderledes måde..... The mind boggles....
Derudover har jeg endnu ikke observeret at varmeaftaget fra kedlen ikke har kunne opretholdes af lav ydelse...