Jeg vil mene af pillefyr fra NBE og MGM er dem hvor man får mest for pengene & størst netværk (hjælp / stumper)
Hvilket skal man vælge?! Det som man syntes bedst om, for med de to fyr får man en god varmekilde, så er det bare et spørgsmål om smag i opbygningen, design og mavefornemmelse
Jeg har et RTB fra NBE, det samme har den gamle og nu nok en 4-6 andre i omgangskredsen af kollegaer samt familie til os selv og andre, alle er tilfredse med fyret.
Jeg har ikke selv "faktisk" kendskab til MGM, men ud fra forum er der ikke een utilfreds MGM ejer, og vi har en del.
Skulle jeg vælge fyr Idag, så blev det stadig et NBE, men det er bl.a. fordi jeg rejser meget og syntes godt om deres online del.
Held og lykke med valget.
P.s. Både pillebruger (Michael) og Karsten (MGMONE) er super at have på forum, de er der med det samme for brugerne.. Michael er ansat ved NBE (deres service afdeling) og Karsten ved MGM.
Der er ligeledes forhandlere på forum som yder super service ifm Co2 tilskud, vejledning og tilbud, har vil jeg fremhæve Allan fra Hedestoker.dk og Henrik (H.S.) fra Q-pro.dk, alle levere service på højt plan