Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Ulrik » 03 maj 2015 09:56
Zarge skrev:Bruger dette link ;-) search.php?search_id=active_topics Prøvede forresten også at svare ved at citere dig, og fik samme "fejl"
JFinderup skrev:Godt arbejde med opgraderingen ! Som bruger mærkede jeg ingenting andet en det nye layout ("Om smag skal der ikke diskuteres") Jeg ved per erfaring og profession at migreringer kan være vanskelige - godt gået God søndag
Indlæg af JFinderup » 03 maj 2015 10:31
Indlæg af Ulrik » 03 maj 2015 10:37
JFinderup skrev:Kæmper lidt med Galleri funktionen - Når jeg ser den og klikker på den, så får jeg en fejl - 403 Forbidden - Access Denied
Indlæg af godsejeren » 03 maj 2015 11:26
Indlæg af jopa » 03 maj 2015 12:17
Ulrik skrev: Eventuelle fejl bedes indberettes her når tid kommer.
Indlæg af pille bruger » 03 maj 2015 13:01
Indlæg af JFinderup » 03 maj 2015 13:08
pille bruger skrev:Kunne Hurtige links knappen kopieres til også at være nederst på siden ? Så er det hurtigere at komme videre til næste ulæste indlæg
Indlæg af Ulrik » 03 maj 2015 13:41
jopa skrev: Sider der ikke er mobilvenlige vil for eftertiden blive bannet/ikke indexeret af Google. https://www.google.com/webmasters/tools ... rpro.dk%2F Kan være der er fejl pt på googles side hvor man tester.
Indlæg af MichaelK » 03 maj 2015 13:47
JFinderup skrev: Enig Måske også "Aktive emner" kunne få sin egen link direkte på siden - det var den før - nu skal man klikke 2 gange for at få det overblik - det er nok den ting jeg klikker mest på, på denne side.
Indlæg af bennylar » 03 maj 2015 20:07
Tilbage til "Nyheder fra Teamet"