Tror TM formulerede det med, - at ikke brugt pulstid tillægges pausetiden, - hmmm, det var vist også lettere at forstå

Hej JensJens skrev:Angående spørgsmålet om puls og pause, - du tager summen af puls og pause, her 5sek og 10 sek altså 15 sek, - din aktuelle puls fratrækkes denne sum og resten bliver så pause.
Tror TM formulerede det med, - at ikke brugt pulstid tillægges pausetiden, - hmmm, det var vist også lettere at forstå
Hej Kennethtimkenneth skrev:hej
jeg var ikke lige klar over puls og pause var skruet sådan sammen på 7.95 vers. har selv en lidt ældre vers. af TM3006.
grunden til jeg vil have dig til at ændre puls og pause er at, små korte indskub gør dit bål meget mere stabil og du opnår en mere stabil forbrænding. Det er især vigtig når vi snakker fx flis eller korn. træpiller er ikke så kræsen.
men det er jo faktisk en fin formel TM har udregnet der, så må du prøve dig frem emd hvad den bedste pause er. snegletiden(pulsen) er jo bestemt af hvad iltsonden fortæller styringen.
har du forsøgt dig med lavere o2%? dine nyeste billeder synes at afsløre en meget mager forbrændning, kedelflader er meget hvide.
det er std. indstilling fra tm.... (ikke gejs) det forklare 'spjældet' foran blæseren, i stedet for at lave en blower-graf....timkenneth skrev:
nu ved jeg ikke hvad gejs har sat PID performance og fuel, men den tid den "sorg" ;D det er fintuning.