Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Igglo » 30 jan 2013 13:00
Indlæg af lamborg » 30 jan 2013 13:23
Indlæg af Igglo » 30 jan 2013 13:40
Indlæg af tim olsen » 30 jan 2013 18:07
Igglo skrev:der er 8mm german pellets jeg bruger, ved ikke om de her er med olie i, det er ikke noget jeg har hørt noget om, men synes dem jeg har nu laver lidt mere slagger end jeg har fået før, har nu indstillet fyret igen efter hvad jeg har fundet ud af idag, og hvordan den brænder og hvor meget røg der kommer og alt. har ændret dette idag: blæs lav: fra 60 til 50 blæs middel: fra 70 til 50 (kan ikke forstå at den er ligeså lav som lav last, og lavlast kunne måske godt komme under 50 men mit før kan ikke stille det lavere) Blæs Høj: fra 110 til 95 Skorstenstræk: fra 0 til 3 rense interval: fra 5 til 10 rense tid: fra 35 til 5 rense ydelse: fra 100 til 60 P-Led: fra 2,5 til 2,3 I-Led: fra 0,25 til 0,2 D-Led: fra 0 til 10 med de gamle indstillinger synes jeg at jeg havde et højt pilleforbrug, risten blev blokket til at slagger, asken var fint og helst sort har aldrig haft ikke brændte piller i asken, ud over dem jeg selv har skrabet ned for at tømme risten inden den blokkede op. ville give de nye indstillinger et par dage og se hvordan den køre med dem...
Indlæg af pille bruger » 30 jan 2013 19:23
Indlæg af Igglo » 01 feb 2013 12:20
Indlæg af pille bruger » 01 feb 2013 12:49
Igglo skrev:jeg var ude idag og kigge på fyret, og den var lige ved at blive kvalt, den havde pakket en stor klump slagger/ubrændte piller på på herden, så den næsten ikke kunne få flammer forbi. men den brænder meget fint synes jeg, pæn blød flamme og har ikke noget røg fra skorstenen. nogen ideér? tror ikke at det er fordi den for for meget luft, og blæseren er jo som skrevet også skruet så langt ned som man kan med min styring.
Indlæg af lamborg » 01 feb 2013 17:20
Tilbage til "Woody Pillefyr"