Sjov ide`. Det skal prøvesFlemming DJ » 14 Feb 2012, 10:04 skrev:Skal man ikke lige røre rundt en gang, når pillerne er opløst?
Ja, jeg har da godt nok aldrig lavet vandtesten...

Venlig hilsen
Sjov ide`. Det skal prøvesFlemming DJ » 14 Feb 2012, 10:04 skrev:Skal man ikke lige røre rundt en gang, når pillerne er opløst?
Ja, jeg har da godt nok aldrig lavet vandtesten...
For meget luft vil jeg skyde på, da jeg reducerede blæs forsvandt klumperne fra min, dog en 16KWneist » 25 Feb 2012, 10:33 skrev:Hej
Jeg har prøvet at få Stampemøllens 8mm piller til at køre i min 10Kw Scottte, uden det store held.
Er der nogen der kan bruge dem i Scotten (10kw)
Jeg oplever at pillerne ikke brændes af men samler sig i store klumper på herden, ellers ryger de i skuffen.
Det skal siges at de ikke sviner særlig meget i kedlen.
jeg bemærkede i flensborg dengang, at alle de 8mm (og der var sku mange paller), som stampemøllen havde stående, var klare poser, uden logo. Derimod de 6mm var i deres egne poser.andersch » 21 Sep 2012, 22:19 skrev:jeg kan se at en person skrev herinde angående indpakningen af pillerne..
Jeg købte for et stykke tid siden 350kg piller af en lokal sælger, som påstod at de var fra stampemøllen, på trods af at poserne bare var klare og uden logo.
Kan dette passe? og hvordan kan man vide sig sikker ?
Efter at have brændt de 350kg af, bruger jeg nu flexheat, og til sammenligning bliver de brændt ens af.
Og hvordan kan de være billigere bare fordi der ikke er skrift på?