... næ nej , ellers tak, ... men jeg læser dit indlæg som skrevet, og det fremgår af din tekst at Eko´ fætteren ikke kan køre i et "normalt" setup ... - altså med eller uden VVB prio. og hvad der ellers er normalt !MichaelK » 02 Aug 2012, 15:31 skrev:
Vil Du virkelig have mig til at remse alle de problemer ekoheat-ejerne har beskrevet
i de mange forskellige indlæg, der har været her på forummet? Så bliver jeg ikke
færdig forløbigt![]()
Mvh.
- det var bare det Michael ... - den er ikke længere, og den er ikke ment i ond tone eller med snedige bagtanker ...
- det JEG gerne ville have ud af denne tråd, var såmænd bare små tip og triks til optimering af driften ... at Levi så har gået i børnehave, og det lige siden er gået ned af bakke med Grækenland, er jo en anden snak ... - og min tro på den ene aller anden religion er jeg gammel nok til selv at stå inde for ... ... - jeg lytter gerne til vise ord, - og jeg har lært at alle problemer kan løses ved skift til BIOWIN ... og jeg har også lært, at det OK at få ståpik når det lykkedes en scottejer at få den ned og køre med 10% i ydelse ...