En morfar kan man altid nappeHavmand » 01 Apr 2012, 22:12 skrev: Du kan vidst godt tåle en ekstra morfar

Forøvrigt rigtigt dejligt at få sat ansigter på pigerne, - nu ved jeg bla. hvorfor bigfoot hedder bigfoot

En morfar kan man altid nappeHavmand » 01 Apr 2012, 22:12 skrev: Du kan vidst godt tåle en ekstra morfar
Ja snakken gik lystigt - det var svært at få et ord indført med de snaksaglige jyderOldgaard » 01 Apr 2012, 22:18 skrev: der skal godt nok også meget til at stoppe mig i at deltage i næste arrangement, sjældent har jeg hygget mig så meget, især når man tænker på at det kun var ganske få der kendte hinanden i forvejen, så syntes jeg sku vi alle gik i godt spænd, hvad kan det så ikke blive til næste gang vi ses![]()
Arme og skuldre er okay,,er næsten sikker på at Gulvmand sidder og sagtens kan mærke sine arme her til aften
Eddermugmame en stor pind du fik med hjemgulvmand » 01 Apr 2012, 22:23 skrev: Arme og skuldre er okay,,
Puha, tør slet ikke tænke på det...Oldgaard » 01 Apr 2012, 22:18 skrev: der skal godt nok også meget til at stoppe mig i at deltage i næste arrangement, sjældent har jeg hygget mig så meget, især når man tænker på at det kun var ganske få der kendte hinanden i forvejen, så syntes jeg sku vi alle gik i godt spænd, hvad kan det så ikke blive til næste gang vi ses![]()
Noget skidt hvis det er dig som hiver en stor pind med hjemgulvmand » 01 Apr 2012, 22:29 skrev: Det sagde jeg også til hende igår
han skulle jo lige rode lidt i scottenJobak » 01 Apr 2012, 22:33 skrev:Fede billeder og stemning...![]()
Ham Levi er han halv neger? Jeg syntes hans hænder/fingre er sorte??
Mener da ikke en sjællænder kan få sorte fingre..