Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af mrjyden » 20 mar 2012 10:14
Grevens » 19 Mar 2012, 17:32 skrev:... jeg beklager hvis mit indlæg læses som en ros af Ekoheat ... ... -det har ingenlunde været formålet ... - Jeg er indehaver af et Olie brænder fyr af mærket Salamander ... - jeg er ikke for, eller imod, hverken scotte/woody og/eller Ekoheat og/eller Biowin/Biolyt ... - MEN ... jeg forstår godt mig selv og andre der gerne vil vide hvilke "svagheder" såén en ny fætter har ... kører som en Biowin/Biolyt, nu skal det så lige siges at dette fyr overhovde ikke kan samlignes med biowinog jeg vil gerne vide hvordan du kan sameligne dette med biowin. men i prisområde som Scotte/Woody ... ( træk lidt fra i begge ender så passer det nok meget godt...) - Der har jo været "spekulationer" omkring den, og især hvorfor enkelt(e) bruger(e) har fravalgt Ekoén ... ... -belært af erfaring er den bedste måde at imødegå "løse rygter" at få "rygterne" frem i lyset, så man i det klare lys kan se på sagen ... - Jeg kan godt se at der kunne være et punkt 5. Omhandlende den specielle farve ... - der hører en god historie med til farven ... - den vil jeg gerne skåne jer for... -men om en farve er køn er jo en subjektiv vurdering... ( kan faktisk ik´ huske detaljer i den ) - men én ting kan vi da så blive enige om ... det er vist ikke andre pillebrændere i denne farve... .
Indlæg af Thomas5721 » 22 mar 2012 20:53
Indlæg af Thomas5721 » 22 mar 2012 21:04
Indlæg af MartinLau » 22 mar 2012 21:09
Indlæg af Grevens » 22 mar 2012 21:56
Thomas5721 » 22 Mar 2012, 21:04 skrev:Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, ?..
Indlæg af Grevens » 24 mar 2012 14:35
peos » 19 Mar 2012, 17:11 skrev:Hej René Den buldren, jeg oplevede på et 1500 i drift i forrige weekend, må også være en børnesygdom. Blev der fortalt noget om det under fremvisningen den 14. marts, og om hvordan den fjernes?
Indlæg af Rene`larsen » 24 mar 2012 16:29
Grevens » 24 Mar 2012, 14:35 skrev: ... jeg er så blevet klogere idag ... - tak til bruger lamborg(Scotte) og nasty(Ekoheat) ... ... en Scotte kan lave "samme bulderlyd" ... - der justere man fyret lidt op på luften ... (hvis jeg har forstået det korrekt) - På Ekoén kan bulder justeres i det pågældende område ved at stille lidt op i % på røggassugeren ...
Indlæg af dannidines » 24 mar 2012 17:17
mrjyden » 20 Mar 2012, 10:14 skrev:
Indlæg af Albert » 24 mar 2012 19:10
dannidines skrev: der er faktisk en anden, polsk produceret pillefyr i den farve - så nej, bestemt ikke enig :-D kan dog ikke huske mærket, men har været oppe og vende her på forum hvor der var en del palaver om cvr nr husker jeg..
Indlæg af martin_b » 24 mar 2012 21:00
Tilbage til "Ekoheat Pillefyr"