Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere. http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
Hej!
I ER SGU NOGLE KÆLLINGER!!!!
Kom nu med nogle facts
mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere. http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
Jeg kan ikke huske det nøjagtigt (har kun fået info via telefon) - men den ligger i højlast imellem 94-97 procent alt efter størrelse så vidt jeg husker..
Men det skal I naturligvis nok bliver oplyst om senere når der kommer attester på tryk etc.
Dog er det 100 % bekræftet at den kommer med den højeste målte virkningsgrad på et pillefyr til dato
levi » 21 Mar 2012, 22:43 skrev:
Alle ved jo NBE ikke hviler på laurbærerne - så jo det burde ikke komme som en overraskelse med den nye kedel..
Prøv at spørg til virkningsgrader - bliver i overrasket hvis jeg siger at NBE igen er på tronen over den højeste målte virkningsgrad hos DTI på et pillefyr ?
Der er forøvrigt flere sjove detaljer om den nye kedel, - men jeg tror I har fået info nok for idag - mere info skal nok komme senere - nu skal jeg lige fordøje at kedlen ikke er hemmelig længere, - og så tror jeg lige jeg vil have en snak med NBE imorgen om denne tråd
Edit:
Jeg gætter på 97,75%. Går ud fra et korrekt gæt betyder en gratis kedel til mig
Vangsgaard » 21 Mar 2012, 22:53 skrev:
Edit:
Jeg gætter på 97,75%. Går ud fra et korrekt gæt betyder en gratis kedel til mig
Såfremt jeg har tydet billedet korrekt ?
Det er et godt bud - og ja det passer meget godt med de tal jeg har hørt om - dog har jeg ikke set papir på det endnu
Men jeg ved at missionen var at man IKKE ville lave DTI testen før man vidste at kedlen var den med højest virkningsgrad, - derfor har det taget tid - og nu er det så endelig lykkedes
Det er sku rart at der nu sker lidt.
Tænk på alle de stakler der har.måtte gå med alle de hemmeligheder i alt den tid;)
Ja det bliver spændene at høre.lidt mere om nye kedel,.og især fra NBE af;)
Men en anden vigtig ting er jo prisen;)
Flammen » 21 Mar 2012, 22:58 skrev:hvor melder man sig som testpilot på den nye kedeltype
jeg er af natur doven, så selvrensene kedel vil gå godt i spænd med mig
Det bliver desværre ikke en option, - dog laver jeg en ordning hvor man kan komme med sin gamle BS kedel og få byttet den til den nye BS kedel, - naturligvis imod en merudgift - men det bliver til en særdeles fornuftig Opgraderingspris