Hej kære forum !
Her kan I følge med i udviklingen/installationen af mit nye fyr.
Kom endelig med kommentare både gode og dårlige, tages i stiv arm.
Ved ikke lige hvordan jeg linker til mit fotoalbum, men det finder i nok, ved at kligge på min bruger
Nyt er dejligt, men gammelt er bedst...!
Solceller SMA2100+SMA3000, med 24 Stk 260W, Sydøst
klinten » 03 Mar 2012, 23:16 skrev:Det sidste billede kan umuligt være fra en privat bolig- Det ligner en varmecentral i en mindre sportshal..
Det er hos Energimidt i Silkeborg, de har fået et nyt varme/køle anlæg, både til serverrums køl og bygningsvarme.
Ja der er en masse styrringer, som jeg har lavet. F.eks alle pumper kan hastighedsreguleres og karakteristik kan ændres fra pc, alle data kan også læses ud af pumper/ventilatorer/energimålere ect. Det ser noget vildt ud.
Skovløber » 04 Mar 2012, 12:08 skrev:
Det er hos Energimidt i Silkeborg, de har fået et nyt varme/køle anlæg, både til serverrums køl og bygningsvarme.
Ja der er en masse styrringer, som jeg har lavet. F.eks alle pumper kan hastighedsreguleres og karakteristik kan ændres fra pc, alle data kan også læses ud af pumper/ventilatorer/energimålere ect. Det ser noget vildt ud.
Du arbejder også med automatik eller hvordan? Billedet ligner nemlig meget mine "kontorer" rundt omkring. Jeg laver selv bygningsautomatik.
klinten » 04 Mar 2012, 15:57 skrev:
Du arbejder også med automatik eller hvordan? Billedet ligner nemlig meget mine "kontorer" rundt omkring. Jeg laver selv bygningsautomatik.
Jamen så er vi jo kollegaer, det gør jeg også. , og har gjort det i 16 år.... Efterhånden