Har lige brug for at forstå lidt om performance for indstillinger TM 3006.
Her efter jeg har skiftet til at fyre med korn i år og derfor også har valgt korn indstillinger i styringen er jeg rendt ind i lidt problemer (men hvorfor skulle man ikke også det

Mit første problem er at fyret har tendens til at gå ud efter koldstart. Det når den ønskede temp men herefter går fyret ud igen inden for de næste 6 timer. Tror lidt det er mine pause indstillinger som ikke er helt iorden endnu.
Grunden til at jeg tror det er min pause indstillinger bunder i mit problem nr 2.
Når kedlen startes op fra kold tilstand ender jeg med en slut temp som ligger ca 20 grader over den ønskede kedeltemp.
Ligeledes kan jeg godt ende op med at temp når at falde 7 grader under ønskede kedeltemp før den vender igen.
Syntes det er et temmelig stor udsving.
Er godt klar over at tornadoen kan ophobe en del varme, men 20 grader virker af meget.
Yderligere betyder dette at jeg er nødsaget til at sænke min kedel temp til under 70 grader hvilket jeg ikke er meget for.
Syntes at fyret kører nogenlunde når det først er nået drift temp og har kørt der et stykke tid.
Nu er mit spg blot
Er det PID0 K eller PID0 Td jeg skal pille ved eller er det nogle helt andre indstillinger?