Folketingsvalg 2022.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar

Folketingsvalg 2022

Afstemning sluttede 27 okt 2022 08:26

Socialdemokratiet.
8
23%
Radikale.
0
Ingen stemmer
Konservative.
2
6%
Nye Borgelige.
3
9%
SF.
1
3%
Grøn Alliance.
0
Ingen stemmer
Liberal Alliance.
3
9%
Kristen Demokraterne.
0
Ingen stemmer
Moderaterne.
2
6%
DF.
2
6%
Frie Grønne.
0
Ingen stemmer
Venstre.
1
3%
DanmarksDemokraterne.
11
31%
Enhedslisten.
1
3%
Alternativet.
0
Ingen stemmer
Ved ikke/Vil ikke stemme.
1
3%
 
Afgivne stemmer: 35

Hjemme teori
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 28 feb 2008 23:46
Mit fyr: 16kW OPOP20 V.7 /Atmos 25GD+1800L Akku
Areal: 154m2
Brændsel: Brænde, sol , træpiller
Årligt forbrug: 5,5 t pill
Geografisk sted: 4295, Stenlille
Har takket: 29 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af Hjemme teori »

Det bedste de har kaldt Mette er magtfuldkommen.

Havde det været en mand havde han været handlekraftig.
Mvh. Sophus

calle

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af calle »

Hvor er det trist, at klassens tykke dreng ikke kan tåle et nederlag. At han har tænkt sig at sætte et parti uden for indflydelse. Nogen vil måske kalde det for demokratiets spilleregler, men personligt synes jeg eddermame, at det er at pisse på demokratiet. Hans kongstanke om at styre landet med midterpartier og sætte yderfløjene uden for indflydelse er både provokerende og utiltalende. At Mette overhovedet overvejer at realisere hans våde drøm er mig fuldstændig ubegribeligt. Men hold op hvor var det morsomt, da han i sin tale troede, at han stod med nøglerne til statsministeriet i sin lille fede hånd.

Venlig hilsen
calle

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af calle »

calle skrev: 28 okt 2022 11:21 Jeg prøver lykken med en lille forudsigelse. De Radikale ryger ud og Socialdemokratiet bliver styrket. Socialdemokratiet bliver så styrket, at de kan fortsætte uden at skulle bevæge sig hen over midten. Det håber jeg faktisk, for Løkke er jo stadig liberalist til fingerspidserne. Det viser hans holning om afskaffelse af folkepensionen med al tydelighed. Jeg stemmer dog ikke på Socialdemokratiet, og har aldrig gjort det, selvom deres udlændingepolitik har udviklet sig i positiv retning. De er alt for EU-orienterede efter min mening, og europakortet kender jo nærmest ingen grænser. Men hvis de radikale ryger ud, så bliver det under alle omstændigheder en festaften.
Det kom da næsten til at passe icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen :great:
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 424 gange

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af triumph »

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af lamborg »

https://www.dr.dk/nyheder/politik/folke ... %B8l%20kro
Dette er det område i Danmark med den højeste koncentration af tidligere minkfarme 39 stk . Gad vide om resultatet er en form for tak. :-)
Jeg havde også Lars løkke før og efter resultatet som valgaftenens højdepunkt . Til partileder debatten lignede han end som havde fået fjernet hæmorider uden bedøvelse . :-)
Har lige læst at Søren Pape giver ekstra bladets behandling af ham skylden for det dårlige valg .. Hmmm . I 3 år har hele den borgerlige presse + en masse borgerlige politikere smidt alle de svinestreger og superlativer de har kunne finde på efter Mette . Selv så dybt som at kritisere at hun kan lide makrel. Vor herre bevares for en hykler .
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
15
Indlæg: 9833
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Har takket: 81 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af pille bruger »

lamborg skrev: 03 nov 2022 17:05 https://www.dr.dk/nyheder/politik/folke ... %B8l%20kro
Dette er det område i Danmark med den højeste koncentration af tidligere minkfarme 39 stk . Gad vide om resultatet er en form for tak. :-)
Jeg havde også Lars løkke før og efter resultatet som valgaftenens højdepunkt . Til partileder debatten lignede han end som havde fået fjernet hæmorider uden bedøvelse . :-)
Har lige læst at Søren Pape giver ekstra bladets behandling af ham skylden for det dårlige valg .. Hmmm . I 3 år har hele den borgerlige presse + en masse borgerlige politikere smidt alle de svinestreger og superlativer de har kunne finde på efter Mette . Selv så dybt som at kritisere at hun kan lide makrel. Vor herre bevares for en hykler .
https://www.facebook.com/559959885/post ... Me2AzutDl/

Og lidt mere af den skuffe.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 126 gange

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af Dunas »

lamborg skrev: 03 nov 2022 17:05 https://www.dr.dk/nyheder/politik/folke ... %B8l%20kro
Dette er det område i Danmark med den højeste koncentration af tidligere minkfarme 39 stk . Gad vide om resultatet er en form for tak. :-)
Jeg havde også Lars løkke før og efter resultatet som valgaftenens højdepunkt . Til partileder debatten lignede han end som havde fået fjernet hæmorider uden bedøvelse . :-)
Har lige læst at Søren Pape giver ekstra bladets behandling af ham skylden for det dårlige valg .. Hmmm . I 3 år har hele den borgerlige presse + en masse borgerlige politikere smidt alle de svinestreger og superlativer de har kunne finde på efter Mette . Selv så dybt som at kritisere at hun kan lide makrel. Vor herre bevares for en hykler .
Enig. Pape og hans konservative gruppe har kørt en forfejlede strategi for dette valgt. Det eneste de kunne formidle til vælgerne var,
at fortælle hvor magtfuldkommen Mette F. har været. Og hvor forfærdelig en person hun er, og har ledet landet meget dårlig de sidste 3 år.
Nå ja, så skal alle de rige have skatte lettelser for flere milliarder kroner, så vi kan få mere skub økonomien. Som Pape sagde, det er også nødvendig, at top skatten hæves fra de ca. 580.000 kr til over 800.000 kr, så metal arbejder og sygeplejeske ikke skal betale top skat.
Jeg kender INGEN Metal arbejder eller sygeplejeske der tjener over 580.000 kr om året.
Så stille Pape op som statsminister kandidat, og regner ikke med, at alle journalister vil graver i hans person og finde nogle interessante sager frem. Så får Ekstra bladet skylden for hans dårlig valg.
En ting er sikker, Papa er IKKE formand for de konservative ved næste valg. Han er færdig!.
Ellers er det nye slogan for de konservative. STEM PÅ PAPE, HVIS DU VIL TABE.
Brugeravatar
Hangaard
Stoker XI
Stoker XI
13
Indlæg: 527
Tilmeldt: 24 nov 2010 13:01
Mit fyr: Easypell 32Kw.
Areal: 570
Brændsel: Træpiller/ Solvarme / Solceller
Fremviser gerne i postnummer: 6933
Geografisk sted: Lidt syd for Herning
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 38 gange

Re: Folketingsvalg 2022.

Indlæg af Hangaard »

vh.
Søren
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Easypell 32Kw / 18Kvm solvarme paneler / TA UVR67+CMI / Akku 1000L+500L
Solfanger Anlæg 2: 60 rør vaccum solfanger / Suncomfort V6.06 / Akku 500L
8,19Kw Solcelle anlæg fronius inverter

Besvar