Citroën Berlingo

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Ollii
Stoker XIV
Stoker XIV
15
Indlæg: 909
Tilmeldt: 10 jan 2009 19:18
Mit fyr: Jordvarme
Areal: 250
Brændsel: El
Årligt forbrug: 25-30000
Geografisk sted: sdrj
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Ollii »

hudle » 18 Jan 2011, 20:24 skrev:man køber ikke sådan en sprit container... det er fransk.. det går i stykker og holder ikke....

Tysk kvalitet når det er bedst..Skodaen er måske voldsom nok som nr. 2 bil, meeeen jeg kunne godt overtales til den nye superb når touranen har aftjent sin værnepligt hos mig..
Jaa golf 2 den duer. Siden har de pølse spisere da ikke kunnet lave biler :roll:
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.

M.v.h. Olli.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Landlyst »

Det eneste jeg ka komme i tanke om jeg ikke ka lide ved vores konebil, berlingo 2, 2,0 hdi.... Er at JEG nu er blevet torpederet i den 2 gange på mindre end 3 mdr. :shock: :evil: :evil: Uden den er totalskadet....

Eneste ønske jeg kunne have var lidt dybere bagagerum... Men det er sgu let med børn og barnevogne, Jep der ka være 2 (to) komplette rigtige barnevogne, ude at skille dem af i atomer... icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
14
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 136 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Brandsen »

Halløj i forum,

Rolig nu, det pølse spisende, sauer kraut ædende, og zwiebel kuchen fordøjende folkefærd,
laver jo også Mercedes, og jeg er godt nok rigtig glad for min Mercedes R-klasse 320 CDI,
V6 diesel, automatgear, kompressor, 4 matic drive, og 510 Nm, den kan træde i pedalerne
så det vil noget..... 8) 2011 modellen koster kun 1.2 Mkr på danske hvide plader. 8)

Super lækker i den vinter vi lige har haft !
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Bigfoot »

Brandsen » 18 Jan 2011, 20:43 skrev:Halløj i forum,

Rolig nu, det pølse spisende, sauer kraut ædende, og zwiebel kuchen fordøjende folkefærd,
laver jo også Mercedes, og jeg er godt nok rigtig glad for min Mercedes R-klasse 320 CDI,
V6 diesel, automatgear, kompressor, 4 matic drive, og 510 Nm, den kan træde i pedalerne
så det vil noget..... 8) 2011 modellen koster kun 1.2 Mkr på danske hvide plader. 8)

Super lækker i den vinter vi lige har haft !
sådan en kommentar giver mig lyst til at pisse ned i siloen på din baxi.... :twisted:

:lol:
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
danni-nielsen
Stoker XII
Stoker XII
17
Indlæg: 642
Tilmeldt: 20 dec 2006 18:45
Mit fyr: TwinHeat CPI 12
Areal: 350
Brændsel: Træpillersmuld
Fremviser gerne i postnummer: 8970
Årligt forbrug: 9 tons
Geografisk sted: Mariagerfjord

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af danni-nielsen »

Bigfoot » 18 Jan 2011, 20:48 skrev: sådan en kommentar giver mig lyst til at pisse ned i siloen på din baxi.... :twisted:

:lol:

:lol: rofl.gif rofl.gif LAUGHT~211.GIF LAUGHT~211.GIF
a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z-æ-ø-å
. ,
Så kan i selv sætte ind hvor der mangler :)

Brugeravatar
Lund
Stoker XV
Stoker XV
14
Indlæg: 1493
Tilmeldt: 09 dec 2009 21:50
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 150
Brændsel: Biopillen 8 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 7620
Årligt forbrug: 5,5 Ton
Geografisk sted: Tørringhuse/Lemvig
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Lund »

hudle » 18 Jan 2011, 20:24 skrev:man køber ikke sådan en sprit container... det er fransk.. det går i stykker og holder ikke....

.
Hov hoooooov den var under bæltestedet
Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
14
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 136 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Brandsen »

Halløj i forum,

@ Bigfoot, jeg glemte vist at skrive min R-klasse er 4 år gammel, og på gule plader :)

Jeg referede faktisk til en artikel i Jyllands Pesten i forrige uge, hvor der var en anmeldelse af
Mercedes R-klasse på hvide plader, og var vildt begejstret, indtil jeg nåede slutningen af artiklen,
hvor der lakonisk stod at den kostede 1.2Mkr

Da havde jeg også lyst til at pisse på noget, vel nok mest i hjørnet af kontoret hos skatteministeren 8)
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Bigfoot »

Brandsen » 18 Jan 2011, 21:08 skrev:Halløj i forum,

@ Bigfoot, jeg glemte vist at skrive min R-klasse er 4 år gammel, og på gule plader :)

Jeg referede faktisk til en artikel i Jyllands Pesten i forrige uge, hvor der var en anmeldelse af
Mercedes R-klasse på hvide plader, og var vildt begejstret, indtil jeg nåede slutningen af artiklen,
hvor der lakonisk stod at den kostede 1.2Mkr

Da havde jeg også lyst til at pisse på noget, vel nok mest i hjørnet af kontoret hos skatteministeren 8)
de der biltest kan man ikke altid bruge til noget.... de glemmer alt om privatøkonomi, finanskrise og fornuft.
Dog så jeg lige testen imellem en Mercedes S et eller andet gigantisk stort, og så Skoda Superb Stc.... fuck den mercer fik røv!!! Det kan jeg lide at læse. :great: :great: :great:
Og nåja.... man kunne få 4 Skodaer til prisen for en Mercer.... hmm.... :shock:
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Ollii
Stoker XIV
Stoker XIV
15
Indlæg: 909
Tilmeldt: 10 jan 2009 19:18
Mit fyr: Jordvarme
Areal: 250
Brændsel: El
Årligt forbrug: 25-30000
Geografisk sted: sdrj
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af Ollii »

Brandsen » 18 Jan 2011, 20:43 skrev:Halløj i forum,

Rolig nu, det pølse spisende, sauer kraut ædende, og zwiebel kuchen fordøjende folkefærd,
laver jo også Mercedes, og jeg er godt nok rigtig glad for min Mercedes R-klasse 320 CDI,
V6 diesel, automatgear, kompressor, 4 matic drive, og 510 Nm, den kan træde i pedalerne
så det vil noget..... 8) 2011 modellen koster kun 1.2 Mkr på danske hvide plader. 8)

Super lækker i den vinter vi lige har haft !
Hehe rolig nu. Isenkram i den prisklasse har jeg bestemt ikke personlig kendskab til.
Og det ønsker jeg heller ikke (i min nuværende situation) Har Audi ikke 1000 Nm i deres q7? :wink:
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.

M.v.h. Olli.
Brugeravatar
a.baatz
Stoker III
Stoker III
16
Indlæg: 68
Tilmeldt: 16 nov 2007 16:50
Mit fyr: SK stoker
Areal: 208 + 122 + 20
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5863
Dagligt forbrug: 25-30 gennemsnit
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Rolfsted, fyn

Re: Citroën Berlingo

Indlæg af a.baatz »

Sjovt nok som folk altid har så travlt med at rakke de franske biler ned, og det på trods af at de aldrig har ejet en! Vi har nu den 6. franske bil i træk og der er sjældent noget i vejen, ikke mere end andre bilmærker og ikke værre end at man kan lave det selv. De ruster trods alt ikke ligesom de fleste mærker fra tyskland, fx de dyre Mercedes! Det er ligesom med stokere - mest for pengene (franske biler og SK stoker ;o)).. Det er ikke altid de dyre stokere der er bedst.... Tjek selv divere tråde omkring baxi og benekov....
Intet er umuligt - der er bare noget der er sværere end andet..

Besvar