Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Anonymous » 19 jan 2007 15:58
Indlæg af thy » 19 jan 2007 16:59
Thomas skrev:Hvor køber du børsten til boremaskinen? Jeg er også den heldige ejer af en Baxi 1,5, men det er svært at finde et sted at købe en børste der passe til røgrørene...
Indlæg af holm » 19 jan 2007 17:07
Indlæg af thy » 19 jan 2007 17:34
holm skrev:Hvilken "Smed"? Så du deres aske snegl? På billedet ser den ud til at være monteret, man kan ihvertfald se motoren? Der har før været snak om at de ikke vil sælge den løs (hvorfor egentlig ikke???) Jeg overvejer seriøst at få fremstillet en snegl til montering såfremt Baxi ikke vil sælge deres, der må da være et vidst marked for at sælge dem til eftermontering
Indlæg af Ulrik » 19 jan 2007 17:35
Indlæg af thy » 19 jan 2007 17:40
Indlæg af Ulrik » 19 jan 2007 18:20
thy skrev:sover du ulrik har vist børsten lidt længer oppe på siden :-) eller du har vand i øjene efter pudsningen af vinduer ;-)
Indlæg af thy » 19 jan 2007 18:22
thy skrev: jeps jeg har lagt den i en anden tråd for at kunne overskue hvad der står i trådene.. og ja de bliver solgt til eftermontering af de smede der er i kontakt med baxi.... mener der er mange.... de sagde de ikke solgte uden igennem en smed/vvsmand... ved faktisk ikke om vveksperten er godkent til salg og vvs grosisten og velkommen holm kan huske vi engang drøftede muelighederne for en snegl der foran.... de anbefalede at ligge en vinkeljern 40x40mm omvendt i herden ved korn afbrænding..
Indlæg af Claus Birth » 19 jan 2007 19:05
Indlæg af holm » 19 jan 2007 20:24
Tilbage til "Baxi Stoker"