Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
Det må i sku aldrig gøre igen
-
- Stoker IV
- Mit fyr: Ikke udfyldt
- Geografisk sted: Hals
- Kontakt:
Det må i sku aldrig gøre igen
Jeg kører med den nye kridtdims.
Hvor godt den virker har jeg lidt svært ved at fastslå. Asken indeholder stadig klumper og er ikke løs og grå som andre har beskrevet.
Jeg synes kridtforbruget nogenlunde svarer til 1%. Men måske jeg skal sætte doseringen lidt op. Jeg er dog bange for at få en kridtprop hvis jeg tilsætter for meget kridt.
Hvor godt den virker har jeg lidt svært ved at fastslå. Asken indeholder stadig klumper og er ikke løs og grå som andre har beskrevet.
Jeg synes kridtforbruget nogenlunde svarer til 1%. Men måske jeg skal sætte doseringen lidt op. Jeg er dog bange for at få en kridtprop hvis jeg tilsætter for meget kridt.
Hilsen
Bent
Bent
- soc
- Stoker XV
- Mit fyr: Benekov vl 50
- Areal: 120
- Brændsel: gratis solsikkepiller samt smuld
- Dagligt forbrug: rigeligt
- Årligt forbrug: alt det det kræver
- Geografisk sted: Nordjylland
-
- Stoker IV
- Geografisk sted: Hals
- Kontakt:
- soc
- Stoker XV
-
- Stoker Pro Sponsor
Hej igen allesammen.
Så fandt jeg jer endelig. Jeg skrev i NBE forummet, da det havde været nede en dags tid lige før jul, at det næsten havde været værre at undvære forummet hele julen end julegaverne. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for så gik det da helt død. Synd at der gik så kort tid, inden der kom problemer. Nu er det jo ikke sikkert vi vender tilbage dertil. Det er godt nok snart lidt besværligt at følge med i hvilket forum der nu virker, man vil jo helst ikke gå glip af noget, og man vil jo også gerne være på et forum hvor alle i andre er. Vi må håbe på det bedste.
Med venlig hilsen
Michael K.
Så fandt jeg jer endelig. Jeg skrev i NBE forummet, da det havde været nede en dags tid lige før jul, at det næsten havde været værre at undvære forummet hele julen end julegaverne. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for så gik det da helt død. Synd at der gik så kort tid, inden der kom problemer. Nu er det jo ikke sikkert vi vender tilbage dertil. Det er godt nok snart lidt besværligt at følge med i hvilket forum der nu virker, man vil jo helst ikke gå glip af noget, og man vil jo også gerne være på et forum hvor alle i andre er. Vi må håbe på det bedste.
Med venlig hilsen
Michael K.
- Ulrik
- Redaktør
- Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
- Areal: 96/87 m2
- Brændsel: German Pellets
- Fremviser gerne i postnummer: 5474
- Dagligt forbrug: 11 kilo
- Årligt forbrug: Est. <6 ton
- Geografisk sted: Veflinge, Fyn
- Givet likes: 113 gange
- Modtaget likes: 140 gange
Hej MichaelMichael K skrev:Hej igen allesammen.
Ja, man bliver en smule afhængig af at være forumbruger og man får ligefrem abstinenser når man ikke kan logge på

Der skal ikke så voldsomt meget til at et forum går ned og det kan være svært at få op at køre igen.
Der har også været et par småproblemer her, men de er heldigvis rettet.
MvH Ulrik©
- soc
- Stoker XV
- Momme
- Stoker VIII
- Mit fyr: Benekov 27PL silver
- Areal: 260
- Brændsel: Kirsbærsten
- Dagligt forbrug: slukket pt.
- Årligt forbrug: 10-15 ton.
- Geografisk sted: Sydsjælland, Faxe, Orup
Hej Alle,
Man burde næsten finde en måde at kunde finde hinanden på når en server går død. Jeg fandt jer først i går (da jeg ledte efter adr. til det gamle forum der er genåbnet (dette tip fik jeg fra en ven)).
Kunne man lave en nøde plan f.eks en af vore hjemme side hvor man kunne få at vide hvor folk bliver af eller en mail list.
Det er jo altid når man har medt brug for hjælp man ikke kan finde folk
Man burde næsten finde en måde at kunde finde hinanden på når en server går død. Jeg fandt jer først i går (da jeg ledte efter adr. til det gamle forum der er genåbnet (dette tip fik jeg fra en ven)).
Kunne man lave en nøde plan f.eks en af vore hjemme side hvor man kunne få at vide hvor folk bliver af eller en mail list.
- thy
- Supporter
- Mit fyr: Baxi 1,5 350L
- Areal: 190 +værksted 130
- Brændsel: Estonia
- Fremviser gerne i postnummer: 5560
- Dagligt forbrug: ca 8-30
- Årligt forbrug: ca 5-6
- Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
- Givet likes: 97 gange
- Modtaget likes: 254 gange
- Kontakt:
det var faktisk en brand go ide ...man kunne op rette sig på en liste som admin.. kune sende besked om uheld med forum /problemer..Momme skrev:Hej Alle,
det kunne så være frivilig om man vil opgive sin mailadresse den skal jo bruges for at kunne sende besked...

Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2

https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
- Klaus
- Stoker XVIII
- Mit fyr: MGM Comfort 15KW
- Areal: 185kvm
- Brændsel: De billigste træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 6900
- Dagligt forbrug: 10-16kg
- Årligt forbrug: Forventet 4 ton
- Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
- Givet likes: 3 gange
- Modtaget likes: 2 gange
Jeg sender lige en besked til Admin ang et nyhedsbrev...
Selvforsynernes samlingsted: https://www.facebook.com/groups/126990627465139/