Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Nyt køleskab.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Nyt køleskab.

Indlæg af Lintz » 19 feb 2021 18:55

Vores køleskab stod af for godt en uge siden - Det blev ca 17 år gammel.
Det kører stadig men noget uregelmæssig så et held at udestuen stadig er rimelig kold.

Det er jo ikke nemt i denne tid at tage ud og kigge diverse hvidevarer så Skousen blev studeret på nettet.

Vi besluttede at sløjfe skabet underneden køleskab og købe et køl/frys så f.eks brødet kunne være i fryser i køkken.
Vi fandt et til 6044,- inklusiv en rabatkode til levering i dag mellem 07.00 og 18.00.

Ved 17.30 tiden tjekkede jeg mine mail igennen og tjekkede på hjemmeside. Hvis jeg bestilte her til aften kunne jeg få skabet på mandag. Altså hurtig levering.
Klokken 17.55 skrev jeg på deres hjemmeside hvor det blev af og fik den besked at jeg havde fået en mail om en ordrebekræftelse hvor der står at det først kan leveres i maj!!!!

Sådan læste jeg ikke ordrebekræftelsen, men blev tilbudt at blive ringet op så vi kunne få det afklaret.

15 min senere med lidt snak frem og tilbage var der sat et nyt i ordre til levering i morgen til middag.......... :shock:

Net-pris 9500.00 - Min pris = 45 kroner billiger end det skab de ikke kunne leverer.

Ok service, men samtidig kan man tydelig se hvor stor avance der er på disse sager.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


pendec

Re: Nyt køleskab.

Indlæg af pendec » 19 feb 2021 19:38

Lintz skrev:
19 feb 2021 18:55
Ok service, men samtidig kan man tydelig se hvor stor avance der er på disse sager.
Med et pricerunner login, kan du se pris historik lang tid tilbage, udover de små 14 dagen uden login.

Du har helt ret, priserne på hårdehvidevare er noget rod, og man tror man sparer en masse og så finder man ud af det er billigere hos X, så pas på derude, alle forhandlere kan hurtigt snyde dig som kunde hvis du ikke checker varen og husker de små variant numre som tilføjes for de ikke behøver prismatche når de andre er billigere.

Besvar