For nogle år siden købte jeg en ejendom med 5 lejligheder. I et af lejemålene var der en stank af kat, da vi var med ejendomsmægleren rundt, så meget jeg var ved at brække mig.... Nå, men jeg købte ejendommen. I lejekontrakten til den berørte lejlighed står der lejeren ikke må have husdyr og han har heller ikke betalt indskud. Det er så ham jeg har købt det af der har været en knold. Nå, men altså lejeren bor der stadigvæk og betaler huslejen. Så, jeg har ikke foretaget mig noget, da jeg regner med jeg skal i gang med en gennemgribende renovering den dag han flytter. Så jeg håber han bliver boende længe endnu. Jeg tænker skaden er sket. Lejeren af lejligheden har noget psykiske problemer så jeg nænner næsten ikke at konfrontere ham med problemet. Hvis de katte kan gøre han har det godt. Jeg kom så til at tænke på. Det der stank af kat. Hvis jeg nu lader vinduerne stå åbne et par mdr. efter han flytter, vil den stank så ikke forsvinde af sig selv. For det kan vel ikke passe at det der kommer ud af røv og tissetøj på sådan en kat kan blive ved med at stinke. Det må vel få en ende engang. Nogle der har erfaring med det ?