Jeg har et problem med mit scotte blackstar 16kw pillefyr med v.7 styring. Efter årsskiftet gik den amok og blinkede og tændte og slukkede samt skrev
"Mere end 10 eltændinger det sidste døgn" Jeg fik ordnet den ved at gå ind i systemindstillinger og ændre årstallet. Mit fyr er ikke på internettet. Gik ind i hændelser fandt de indstillinger, som den havde kørt med tidligere, da den havde sat sig tilbage til standardindstillingerne, da jeg i første omgang skulle ind i systemindstillingerne ved at holde den store knap ind i langtid. Nu har den kørt kanon som den plejer lige siden....og ved ikke om der er nogen grund til at få lavet en firmwareupdate via et SD-kort, som jeg har læst mig til på NBE, at man kan. MEN der er noget der irriterer mig og det er, at lige siden nytårsnat har der blinket "mere end 10 eltændinger det sidste døgn" i displayet.... Jeg har været inde og tjække i loggen/hændelser og der har ikke været gentagne forsøg eller blot forsøg på eltændinger af nogen art siden nytårsnat(kan jo heller ikke passe, sådan som vi fyrer pt.).......så hvorfor pokker bliver den ved med at blinke med den info???
Jeg har været inde i alle indstillinger, jeg kan komme i tanke om og kan ikke se noget, der indikere at man kan resette advarsler eller anden info....
Så hvad pokker gør jeg?? Lader jeg bare det blive ved med at blinke? (for der sker vel ikke noget ved det? ) Eller er eneste mulighed at opdatere skidtet ?? ..... er ellers imod mine principper "If it ain't broke, don't fix it! "