Jeg har egentlig aldrig helt forstået hvorfor den ikke må lyse, når der er iltstyring på. Jeg troede at iltstyringen gik ind og overtog. Men driftsformknappen er måske en måde at slå "iltstyring fra" og styre høj/lav manuelt?
når den lyser kan den kun køre med lav snegletid eller den høje....når den ikke lyser kan den starte fra kold på den høje og når den kommer tæt på set går den på den lave og bliver der til den ikke kan følge med..så ganske smart,ved godt manualen fore skriver samme mængde høj og lav og der er det da gået helt galt for dem... og det har også stået at det var uden betydning
hmm A-10 kik lige efter om lågen lukker ortenligtVibooorg skrev: ↑29 nov 2020 13:08Okay, ja så kan jeg godt se den helst skal være slukket. Manualen er lidt mærkelig/mangelfuld på visse områder
Mht fyret, so far so good. Jeg var lige derude i formiddags og der var den lidt over SET temp så jeg tænker at pausefyring var på vej til at træde igang, for en halv time senere var fyret slukket med en A10 fejl - og jeg åbnede derind lå der kun gløder... men jeg kørte manuelt lidt piller ind, tændte blæserne, og så var der gang i det igen. Så jeg vil tro at 10 minutters pausefyring er for lang tid i mit tilfælde. Jeg har skruet den ned til 8 minutter.
det betyder tomgangsblæs er lidt laver og gør at ilt% bliver lidt laver ved lavt forbrug (derfor kan den måske undgå A-10)Vibooorg skrev: ↑29 nov 2020 14:00Lågerne skulle gerne lukke tæt, jeg har skiftet snoren, pakning på magasin, pakninger på side-renselemme, indenfor de sidste 2 måneder.
Jeg kan forstå på manualen at -40 til -30 har indflydelse på "blæserens min. luftmængde", hvor de anbefaler 20% hvis uden iltstyring og 40% med iltstyring. Men hvad gør det helt konkret, i forhold til indstillingen "max blæs"?