Side 1 af 2

Service.

: 27 nov 2012 14:01
af newpas
Torsdag stod jeg i den uheldige situation at min snegl "stod af". Ringede til Karsten for at søge råd. Han havde en komplet ældre ombytter liggende og da jeg er nylig rygopereret skulle den jo monteres også. Han kunne være her lørdag morgen (250km). Hurra!! Lørdag morgen klokken halv ni ringede Karsten og sagde at der lige var kommet en lille "hurdel" i vejen, men han skulle nok dukke op. Ingen problem for jeg har stadig mit gasfyr som jeg havde startet op. Karsten kom klokken fem og klokken kvart i seks var der fyldt piller på og startet op.Karsten ventede lige lidt for at se hvordan det kørte. Jeg troede selv at jeg havde rimeligt styr på indstillinger, men Karsten finjusterede lige lidt på nogle(ikke alle) parametre, og jeg skal lige love for at det "spiller" nu! Den største ændring er at start/stop af snegl er stærkt reduceret således at snegl kører i lange perioder og pause er reduceret til en gang i timen.
Jeg synes (sgu) at det dejligt at der findes sådanne kapaciteter som man kan henvende sig til. Håber at i generelt har samme opfattelse af de øvrige fyr der er på markedet. Blot en lille historie der begyndte skidt (ny snegl) men endte godt (næsten optimal fyrindstilling). :great:

Service.

: 27 nov 2012 14:05
af Ulrik
Dejligt :great:

Du skylder måske lige at pointere om vi snakker:
Carsten C-Service
eller
Karsten Liagro.

Det kan man godt komme i tvivl om når man læser din tekst.

Service.

: 27 nov 2012 15:25
af newpas
Ja måske. Men se blot på din egen stavemåde så er du på sporet. Liagro.

Service.

: 28 nov 2012 16:24
af bjarne1372
det er sgu da første gang, jeg har hørt om god service fra ham så for en gang lorte service han tilbyder

Service.

: 28 nov 2012 17:36
af Tom_AT
bjarne1372 skrev:det er sgu da første gang, jeg har hørt om god service fra ham så for en gang lorte service han tilbyder
Dine ord er ikke meget mere værd end den lorteservice du omtaler hvis du ikke kommer med lidt eksempler.

Service.

: 29 nov 2012 06:26
af Klaus
Jeg har nu også altid kun fået god service fra Karsten, selv da min ekspantionsbeholder valgte at punktere en søndag morgen.

Service.

: 29 nov 2012 15:54
af bjarne1372
har gennem det sidste år førsøgt at få kontakt da jeg skulle bruge bla en stenplade og nogle følere sidst for ca 10 dage siden både på mail og telefon men har INTET hørt ... se servicen kan man jo nok ikke brokke sig over for der er ingen

Service.

: 29 nov 2012 16:13
af Slivsgaard
Så kan du/vi jo bare glæde dig over, at der nu bliver lavet et godt stykke arbejde og at det opleves som god service.
Har nu heller ikke selv været ud for andet end god servie, dog havde han tilsyneladende travlt i en periode, hvor han glemte en ordre på reservedele. Så jeg måtte lige ringe og spørge til ordren. :-)
Det kan ske for alle :-)

Service.

: 29 nov 2012 16:26
af Ulrik
bjarne1372 skrev:har gennem det sidste år førsøgt at få kontakt da jeg skulle bruge bla en stenplade og nogle følere sidst for ca 10 dage siden både på mail og telefon men har INTET hørt ... se servicen kan man jo nok ikke brokke sig over for der er ingen
Du er vel klar over at Liagro er lukket??

Grunden til jeg spørger er, at det virker lidt dumt at kritisere et lukket firmas service icon_cheesygrin.gif

Service.

: 29 nov 2012 17:07
af Flammen
som anført i en anden tråd, så havde jeg for 3 uger siden (søndag eftermiddag) brug for karsten (liagro) hjælp. han svare stakt på mobilen, og fik mig guidet igennem menuen og indstillingerne. det tog ham ca. 1min, så var den sag klaret. det spiller max nu.

ud over karsten jørgensen, hvem kan man ellers kontakte og få hjælp af en søndag eftermiddag?